دینا فایل / پاورپوینت اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن
پاورپوینت اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن
پاورپوینت اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن،
در قالب pptx و در 100 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
حسابداری
ماهیت حسابداری
اصول حسابداری
تئوري حسابداري
ارتباط بين تئوري حسابداري و فرآيند تدوين استانداردهاي حسابداري
نقش اندازهگيري در حسابداري
روشهای تدوین تئوری حسابداری
مقدمهای بر مفروضات بنیادی و اصول حسابداری
و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
حسابداری:
عبارت است از یک سیستم اطلاعاتی که از طریق شناسایی، ثبت، طبقه بندی، تلخیص و گزارشگری رویدادهای مالی، اطلاعات لازم را در اختیار استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری قرار میدهد.
استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری، طیف وسیعی را تشکیل میدهند و به طور کلی آنها را میتوان به دو دسته 1- تصمیمگیرندگان درون سازمانی و 2- تصمیم گیرندگان برون سازمانی، تقسیم نمود.
تصمیم گیرندگان درون سازمانی:
شامل مدیران اجرایی میتوان نامید که اطلاعات حسابداری را برای برنامهریزی، کنترل، هماهنگی و تصمیمگیریهای لازم برای عملیات مؤسسه، مورد استفاده قرار میدهند. گزارشهایی که تصمیم گیرندگان درون سازمانی مورد استفاده قرار میدهند، معمولاً تفصیلی و دربرگیرندﺓ جزئیات مسائل میباشد. این گزارشها به طور معمول ...
در قالب pptx و در 100 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
حسابداری
ماهیت حسابداری
اصول حسابداری
تئوري حسابداري
ارتباط بين تئوري حسابداري و فرآيند تدوين استانداردهاي حسابداري
نقش اندازهگيري در حسابداري
روشهای تدوین تئوری حسابداری
مقدمهای بر مفروضات بنیادی و اصول حسابداری
و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
حسابداری:
عبارت است از یک سیستم اطلاعاتی که از طریق شناسایی، ثبت، طبقه بندی، تلخیص و گزارشگری رویدادهای مالی، اطلاعات لازم را در اختیار استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری قرار میدهد.
استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری، طیف وسیعی را تشکیل میدهند و به طور کلی آنها را میتوان به دو دسته 1- تصمیمگیرندگان درون سازمانی و 2- تصمیم گیرندگان برون سازمانی، تقسیم نمود.
تصمیم گیرندگان درون سازمانی:
شامل مدیران اجرایی میتوان نامید که اطلاعات حسابداری را برای برنامهریزی، کنترل، هماهنگی و تصمیمگیریهای لازم برای عملیات مؤسسه، مورد استفاده قرار میدهند. گزارشهایی که تصمیم گیرندگان درون سازمانی مورد استفاده قرار میدهند، معمولاً تفصیلی و دربرگیرندﺓ جزئیات مسائل میباشد. این گزارشها به طور معمول ...
اصول و مفاهیم حسابداری و تئوری ها و مفروضات آن,حسابداری, ماهیت حسابداری, اصول حسابداری, تئوري حسابداري, فرآيند تدوين استانداردهاي حسابداري, نقش اندازهگيري در حسابداري, روشهای تدوین تئوری حسابداری, تئوری های حسابداری
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید