پاورپوینت دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی 98-99

پاورپوینت دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی 98-99

پاورپوینت-دفتر-برنامه-سالانه-سال-تحصیلی-98-99

دانلود پاورپوینت با موضوع دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی 98-99،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
امروزه برنامه ریزی به عنوان مهم ترین وظیفه مدیران آموزشی به شمار می آید. برنامه ریزی در یک مفهوم کلی عبارت است از فرآیند تعیین و تعریف اهداف سازمانی و تدارک دقیق و پیش بینی اقدامات و وسایلی که تحقق اهداف را میسر می سازد. در حقیقت، برنامه ریزی تفکر و تهیه نقشه برگزار از وضع موجود و رسیدن به موقعیت مطلوب در آینده است.
مدرسه یک سازمان با مجموعه هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش آموزان تعریف شده است. اما هر واحد آموزشی می تواند بر اساس دیدگاه مدیریتی حاکم برآن و به اقتضای شرایط و ویژه گیهای خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه هایی را تدوین و به مرحله اجرا گذارد.
قطعا برنامه ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر در هر سازمانی وجود داد که این برنامه ها در آموزش و پرورش بصورت جزئی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامه سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است. برنامه ریزی واحد آموزشی گر چه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس نامه را نگرش مدیریتی تشکیل می دهد که این نگرش هر آموزشگاهی همواره بر پایه اصل کرامت انسانی دشوار است و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها در راستای قوانین اسلامی و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد.
لذا در سال تحصیلی 1391/92 نیز همانند سالهای گذشته برنامه سالانه را تهیه نموده و سعی داریم به یاری خداوند متعال در طول سال تحصیلی آن را ملاک عمل خود قرار دهیم هر چند از آنجا که کار آموزش و پرورش چون با روح و جسم آدمی سرو کار دارد در شرایط مختلف نمی­تواند خیلی پایبند برنامه و اصول تعریف شده باشد چون هر لحظه و در هر شرایطی نیاز ویژه به خلاقیت و نوآوری در برخورد با مسائل و مشکلات وجود دارد و این موضوع کار برنامه­ریزی را بسیار دشوار می­کند و حتی ممکن است در مواقعی دست یابی به اهداف تعریف شده بسیار سخت و ناممکن شود ولی با تمام این مشکلات نمی توان منکر اصل کار شد و داشتن برنامه سالانه جزء لاینفک مدیریت هر سازمانی خصوصا مدرسه خواهد بود ...


توضیحات:
این پاورپوینت قابل ارائه و مناسب برای معلمان،جهت آموزش و یادگیری بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.
دانلود فایل


پاورپوینت دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی 98-99

دفتر برنامه سالانه,دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی,دانلود دفتر برنامه سالانه,دانلود دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی,دانلود رایگان دفتر برنامه سالانه,دانلود رایگان دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی,دفتر برنامه سالانه رایگن,دفتر برنامه سالانه سال تحصیلی رایگان

دانش آموزی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید