پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر CDS City Development Strategy آیندة شهرهاي ما

پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر CDS City Development Strategy آیندة شهرهاي ما

پاورپوینت-برنامه-ریزی-کالبدی-راهبرد-توسعه-شهر-cds-city-development-strategy-آیندة-شهرهاي-ما

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر  CDS  City Development Strategy آیندة شهرهاي ما،
در قالب ppt و در 50 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تفاوت CDS با طرح های جامع و تفصيلي شهری
CDS کاملا متفاوت از طرح های جامع و تفصيلی شهر، طرح های آماده سازي زمين و طرح های سرمايه گزاری يا توسعه نهادی و سازمانی است.طرح های نامبرده از عناصر کليدی برای کمک به فرآیند CDS مي باشند.
طرح های جامع و تفصيلی شهری  بستر و زمينه های کالبدی شهر را با ترسيم نقشه ها و قوانين و ضوابط غير منعطف به وجود مي آورند و به واقع شهر را ظرفي برای گنجاندن مظروف تلقي مي نمايند در حالي که CDS فرآیند برنامه ريزي منعطف و راهبردی شهری با قابليت مشارکت، انعطاف پذيري، هدايت و اجراي برنامه های توسعه شهری است.
CDS بيش از همه ارتقاي اقتصادي شهر را با توجهات کامل به چارچوب مالي و نهادي و اجرايي شهر، نيازهاي واقعي شهر، توجه به محيط زيست و منافع شهرنشينان به ويژه کم درآمدها نشانه مي رود.CDS  به افزايش اشتغال و فرصت هاي درآمدي برای ساکنان شهر مي انديشد.
CDS در واقع ترسيم و برجسته نمودن توسعة شهری در فرآیندی مشارکتی با اهداف روشن و کاربردی است که در آن مسئوليت و وظايف عناصر اجراء کننده مشخص شده است و تنها شهرداری را مسئوول نمي داند.
CDS به دنبال ترسیم چشم انداز و برنامه مالی روشن در زمینه زیرساخت ها و خدمات شهری متناسب با توان اجراء و توان پشتیبانی نهادهای مدیریت شهر است.
CDS به دنبال ترسیم چشم انداز روشن اقتصادی شهر ضمن برنامه ریزی مشارکتی با توجه ویژه به برنامه ریزی زیرساخت ها و فضاهای کالبدی شهر است      (ارتباط لازم بین مکان و فعالیت).
CDS شرکای توسعه شهری را نه به عنوان مشارکت کنندگان در طرح بلکه حامیان و پشتیبانان در فرآیند اجرای برنامه های خود می شناسد....
دانلود فایل


پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر CDS City Development Strategy آیندة شهرهاي ما

معماری , برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر , دانلود پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر , پاورپوینت در مورد برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر , تحقیق برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه شهر , پاورپوینت درباره برنامه ریزی کالبدی راهبرد توسعه,,,

مهندسی معماری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید