پاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی

پاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی

پاورپوینت-سیستم-گرمایش-از-کف-و-نحوه-اجرای-گرمایش-از-کف-استادیوم-ازادی

دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی،
در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
اين روزها دانش مهندسي درهمه زمينه ها مواجه با تحول گرديده است و نوآوري كه پيش زمينه آن نگاه اقتصادي به محصول مي باشد به چالشي در خور توجه در ذهن و فكر توليد كنندگان مبدل و نظام مهندس ساختمان را در تمامي گرايشها خصوصاً رشته تاسيسات متاثر نموده است .
بايد اذعان داشت نگاه اقتصادي به توليد نكته تعيين كننده است كه نمي توان بسادگي از آن گذشت و آن را ناديده گرفت . قيمت تمام شده يك ساختمان فارغ از نوع كاربري آن براي سازنده و مصرف كننده نقش اصلي را بازي نموده و در انتخاب مصالح و اجزاء( از نگاه سازنده ) و انتخاب ساختمان ( از نگاه مصرف كننده) بسيار تاثير گذار است بنابراين انتخاب شيوه هاي اجرائي حيرت آور و سامانه هاي كم حجم و پر بازده مدّ نظر مهندسين تاسيسات قرار گرفته است .
يك مهندس با تجربه تاسيسات همواره به اين نكته توجّه دارد كه هدف از ايجاد تاسيسات در يك ساختمان، تامين رفاه و آسايش ساكنين با شيوه هاي نو و تجهيزاتي به روز است يك نكته از صدها نكته حائز اهميت و شايسته توجه در اين مرحله گزينش آن چيزي است كه مصرف انرژي را در توليد گرمايش و سرمايش يك ساختمان كاهش دهد .
پنل هاي حرارتي و سيستم گرمايش كفي
شايد واژه پنل هاي حرارتي از گرمايش كفي آشناتر به نظر برسد . به طور خلاسه در پنل هاي حرارتي غالب انتقال حرارت از طريق تابش به محيط صورت ميگيرد . پنل هاي حرارتي در سقف ، كف و يا در ديوارهاي ساختمان نصب ميگردند و بالاي 50درصد حرارت به صورت تابشي از آنها به هواي داخل ساختمان انتقال مي يابد . چنانچه پنل هاي حرارتي در كف ساختمان نصب شوند ، اصطلاحاً سيستم گرمايش كفي ناميده ميشود ....
دانلود فایل


پاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی

معماری , سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی, دانلود پاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی, پاورپوینت در مورد سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی, تحقیق سیستم گرمایش از ک,,,

مهندسی معماری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید