پاورپوینت درس هجدهم مطالعات اجتماعی مقطع هشتم ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا

پاورپوینت درس هجدهم مطالعات اجتماعی مقطع هشتم ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا

پاورپوینت-درس-هجدهم-مطالعات-اجتماعی-مقطع-هشتم-ویژگی-های-انسانی-و-اقتصادی-آسیا

دانلود پاورپوینت درس هجدهم مطالعات اجتماعی مقطع هشتم با موضوع ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا،
در قالب ppt و در 12 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
در آسیا، اقوام گوناگون با فرهنگ های مختلف زندگی می کنند. دین، زبان، آداب و رسوم و سبک زندگی مردم در بخش های مختلف آسیا، متفاوت است.

جمعیت
آسیا نه تنها وسیع ترین قارّه ی جهان است بلکه پرجمعیت ترین قارّه هاست. روی نمودار، جمعیت قاره ها را با یکدیگر مقایسه کنید و آنها را به ترتیب جمعیت نام ببرید.
60 درصد جمعیت جهان در آسیا زندگی می کنند اما همان طور که در نقشه پراکندگی جمعیت آسیا مشاهده م یکنید، جمعیت در همه جای این قاره پهناور، یکسان توزیع نشده است.
نواحی مرتفع چون فلات تبت و هیمالیا و بیابان های وسیع، خالی از جمعیت یا کم جمعیت است؛ در حالی که در جنوب و جنوب شرقی آسیا، جمعیت انبوهی به طور متراکم زندگی م یکنند.
پرجمعیت ترین کشورهای جهان یعنی چین (با حدود 000 / 000 / 300 / 1 نفر)
هند (با حدود 000 / 000 / 200 / 1نفر) در این منطقه واقع هستند. این دو کشور تنها کشورهای جهان اند که هر یک بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارند. جزیره ی جاوه در اندونزی متراک مترین منطقه ی جهان از نظر جمعیت است. در این جزیره ی کوچک 141 میلیون نفر (یعنی به اندازه ی جمعیت کشور روسیه )سکونت دارند ...


توضیحات:
این فایل قابل ارائه و مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت آموزش و یادگیری در مقطع هشتم بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.
دانلود فایل


پاورپوینت درس هجدهم مطالعات اجتماعی مقطع هشتم ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا

درس هجدهم مطالعات اجتماعی هشتم , دانلود پاورپوینت درس هجدهم مطالعات اجتماعی هشتم , پاورپوینت در مورد درس هجدهم مطالعات اجتماعی هشتم , تحقیق درس هجدهم مطالعات اجتماعی هشتم , پاورپوینت درباره درس هجدهم مطالعات اجتماعی هشتم , پاورپوینت راجع به درس ,,,

دانش آموزی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید