پاورپوینت آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه

پاورپوینت آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه

پاورپوینت-آشنايي-با-اصول-كلي-كمكهاي-اوليه

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه،
در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اصول و اجرای کمکهای اولیه
کمکهای اولیه عبارتست از کاربرد ماهرانه اصول پذیرفته شده درمانی به هنگام وقوع یک سانحه یا بدحال شدن ناگهانی، با استفاده از امکانات و وسائلی که در آنزمان در دسترس وجود دارد. کمکهای اولیه در حقیقت روشهای درمانی تایید شده ای هستند که در مورد شخص مصدوم تا رسیدن پزشک یا انتقال به بیمارستان(اگر لازم شد) اجار می شود.
چرا کمکهای اولیه انجام می شود
کمکهای اولیه به این دلائل در مورد مصدوم اجرا می شود:
*نجات جان مصدوم
*جلوگیری از بدتر شدن حال مصدوم
*بالابردن احتمال بهبودی مصدوم
مسئولیت امدادگر
نقش امدادگر به علت تکرار و طبیعت وخیم بسیاری از حوادث کاملاً مهم است. نقش شما به عنوان  یک امدادگر در اداره کردن یک مصدوم عبدارت است از:
درک موقعیت
تشخیص بیماری یا حالتی که به مصدوم دست داده است.
به کار بردن روشهای درمانی مناسب و کافی، بدون اتلاف وقت. بخاطر داشته باشید که ممکن است یک مصدوم در آن واتحد دچار چند ناراحتی شده باشد و همچنین امکان دارد بعضی از مصدوم ها نیاز به مراقبت های فوری تر نسبت به سایرین داشته باشند.
بسته به وخامت حال مصدوم، بدون معطلی ترتیب انتقال او را به بیمارستان، مطب پزشک یا خانه اش بدهید.
مسئولیت شما زمانی تمام می شود که مصدوم تحت نظر پزشک یا پرستار یا سایر اشخاص متخصص قرار گیرد. شما نبایستی محل حادثه را ترک کنید مگر انکه وضعیت را برای شخصی که عهده دار امر شده است گزارش کنید و مطمئن شوید که به کمک شما در مراحل بعدی نیازی نیست.
دانلود فایل


پاورپوینت آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه

آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه, دانلود پاورپوینت آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه, پاورپوینت در مورد آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه, تحقیق آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليهپاورپوینت درباره آشنايي با اصول كلي كمكهاي اوليه, پاورپوینت راجع به آشنايي با ا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید