پاورپوینت قانون جذب

پاورپوینت قانون جذب

پاورپوینت-قانون-جذب

دانلود پاورپوینت با موضوع قانون جذب،
در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
قانون جذب
تعریف قانون جذب:
در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب میکنم که انرژی و حواس و توجهم را به آن معطوف میکنم چه آن را بخواهم ، چه نخواهم !!!!!!!!!
در مورد این جمله فکر کن :
* او امواج خوبی از خودش ساطع میکند *
هر انسانی امواج خوب یا بد دارد . در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم . اگر تو ذوق زده ، خرسند ، قدردان ، شاکریا مفتخر باشی ،  امواج مثبت بیرون میدهی و اگر عصبانی ، غمگین ، ناامید ،و سرخورده باشی و احساس بیهوده گی ، بدبیاری یا شکست  کنی ، امواج منفی از خودت بیرون میدهی .
نکته :
بسیار مهم است که با ارتعاشات خود در تماس و از آن آگاه باشی چون آنچه را از خودت ساطع میکنی قانون جذب بیشتر از همان را به تو برمیگرداند و اصلا فکر نمی کند آن به نفع توست یا به ضرر تو !!!!!!!!!!!!!
صرفا در برابر امواج تو واکنش نشان میدهد !!!!!!!!!!!!!!!
جذب نا آگاهانه
گاه چنان با غم دوست خود یکی میشوید و مدتها با مشکل او یگانه میشوید که قانون جذب امواج منفی خودت را چند برابر به تو میدهد و همان مشکل یا بدتر از آن را برایت به ارمغان  می آورد !!!!!!!!!!!!!!!
فرمول سه مرحله ای برای جذب آگاهانه :
1- خواسته ات را مشخص کن.
2- ارتعاشاتت را بالا ببر.
3- آن را بپذیر.
1-  خواسته ات را مشخص کن
اهمیت کلمات :
کلمات همه جا هستند .ما با آنها سخن میگوییم ، آنها را میخوانیم ، با آنها مینویسیم ، با آنها فکر میکنیم ،آنها را میبینیم و آنها را در ذهن خود میشنویم !!!!!!!!!!!
مهم است بدانیم که تمام کلمات برای فردی که آنها را بر زبان یا به ذهن می آورد امواجی را با خود حمل میکند .
دانلود فایل


پاورپوینت قانون جذب

قانون جذب, دانلود پاورپوینت قانون جذب, پاورپوینت در مورد قانون جذب, تحقیق قانون جذب, پاورپوینت درباره قانون جذب, پاورپوینت راجع به قانون جذب, پاورپوینت آماده قانون جذب, تحقیق در مورد قانون جذب, ppt , pdf , تحقیق با موضوع قانون جذب, دانلود تحقیق قانون,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید