پاورپوینت افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری

پاورپوینت افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری

پاورپوینت-افکارسنجی-و-فرهنگ-عمومی-و-سیاستگذاری

دانلود پاورپوینت با موضوع افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
قدرت افكار عمومي در مهار كردن فعاليت هاي بشري از قرن ها پيش شناخته شده بود و با اينكه اصطلاح افكار عمومي از قرن هجدهم متداول شد، معهذا از همان عهد باستان فرمانروايان متوجه نيروي افكار عمومي بودند و افكار عمومي همواره قدرت و اثر خود را نشان داده است.
با نگاهی گذرا به تاریخ گذشته ایران، سنگ نبشته‌هايي كه از شاهان بزرگ هخامنش باقيمانده نشان مي دهد كه فرمانروايان هخامنشی به قدرت و تاثير افكار عمومي وقوف داشته اند و منظور از اين سنگ نبشته‌ها نفوذ در افكار عمومي بوده است.
در ادوار يونان و روم باستان نيز افكار عمومي در شكل دادن به حوادث نقش مهمي ايفا كرده، گو اينكه جامعه‌هاي باستاني، بسيار كوچك و راه‌هاي ابراز عقيده و نظر محدود بوده و وسايل ارتباط بين مردم در آن زمان صورت ابتدايي داشته است.
عبارت و اصطلاحاتي كه از روم باقي مانده نشان مي‌دهد كه آنها نيز به تأثير افكار عمومي واقف بودند و عبارت «صداي مردم، صداي خداست» را به كار مي‌بردند
دانلود فایل


پاورپوینت افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری

افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری, دانلود پاورپوینت افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری, پاورپوینت در مورد افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری, تحقیق افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاریپاورپوینت درباره افکارسنجی و فرهنگ عمومی و سیاستگذاری, پاور,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید