پاورپوینت ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت

پاورپوینت ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت

پاورپوینت-ارتباط-استراتژيك-براي-ارتقاي-سلامت

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت ،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
چرا ارتباط استراتژیک
انتخاب استراتژی‌های ارتباطی صحیح و اثربخش برای ارتقاي سلامت مردم، نیازمند برخورداری از چشم‌اندازی جامع و توجه کامل به نیازهای در اولویت مخاطبان است. چنین راهکاری باید ادغام‌یافته، بلندمدت، مبتنی بر نیازهای رفتاری و کاربردی بوده و نیروی‌های بالقوه اجتماعی مورد نیاز برای ایجاد تغییر مورد نظر را تقویت کند.
موفقیت در برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای عادلانه سلامت و كيفيت زندگي مردم نیازمند توجه به دانش ارتباطات و تئوری‌های ارتباطی، وضعیت جامعه هدف، برخورداری از چشم‌اندازی مناسب و نیز توجه به افراد ذی‌نفع و کلیدی، مشارکت مخاطبین و کانال‌های ارتباطی است.
آثار برقراری ارتباط استراتژیک
با برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقاي سلامت، احتمال موفقیت برنامه‌های ارتقاي سلامت افزایش می‌یابد. برقراری چنين ارتباطي، از طریق توانمندسازی مردم در تغییر رفتارشان و تسهیل تغییرات اجتماعی، در ارتقای سلامت مؤثر است. برخورداری از استراتژی‌های ارتباطی مناسب، موجب توسعه ارتباطات برای ارتقاي سلامت و افزایش اثربخشی آن می‌شود.
برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقاي سلامت، تعیین‌کننده جهت (فرمان اتوموبیل) یک برنامه ارتقاي سلامت است و موجب هدایت برنامه در راستای تحقق اهداف مورد نظر می‌شود و علاوه بر این در همراهی و هماهنگی ذینفعان و همبستگی اجزای مختلف یک برنامه ارتقاي سلامت نیز مؤثر است.
دانلود فایل


پاورپوینت ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت

ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت , دانلود پاورپوینت ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت , پاورپوینت در مورد ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت , تحقیق ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت , پاورپوینت درباره ارتباط استراتژيك براي ارتقاي سلامت , پاورپوی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید