پاورپوینت طبقه‌ بندي بهمن

پاورپوینت طبقه‌ بندي بهمن

پاورپوینت-طبقه‌-بندي-بهمن

دانلود پاورپوینت با موضوع طبقه‌ بندي بهمن،
در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
در مورد طبقه‌بندي بهمن مكاتب مختلفي وجود دارد و برخی كشورها با توجه به شرايط توپوگرافي، اقليمي و اكولوژي یک طبقه‌بندي براي خود ابداع نموده‌اند. 
هدف اوليه طبقه‌بندي بهمن، ايجاد واژه‌هاي يكسان جهت تبادل اطلاعات درباره اقدامات ايمني و كنترل بهمن مي‌باشد.
هدف ديگر، دسته‌بندي حوادث ناشي از بهمن براي تجزيه و تحليل‌هاي آماري است تا بتوان سقوط بهمن و عوامل مساعد ايجاد آن مانند شرايط زمين،آب و هوا و ويژگي‌هاي برف را بررسي نموده و در طراحي و كاربرد سازه‌ها جهت كنترل بهمن از آن استفاده نمود.  
در اینجا طبقه‌بندي بهمن را در دو گروه بررسي مي‌نماييم:
1- طبقه‌بندي قديمي
الف: طبقه‌بندي بر اساس مورفولوژي بهمن
اغلب مهندسين و كارشناسان هنوز اين طبقه‌بندي را قبول دارند. بر اين اساس از روي مشاهدات اوليه مانند ويژگي‌هاي بلورهاي برف و مشاهدات كيفي مانند عمق شكست توده برف، ضخامت برف و طول و عرض توده برف طبقه‌بندي صورت مي گيرد.
ب: طبقه‌بندي ژنتيكي بهمن
در اين طبقه‌بندي سقوط بهمن را به شرايطي كه مسئول شكل‌گيري آن مي‌باشد مانند شكل زمين و ويژگي‌هاي بلورهاي برف ارتباط مي‌دهند. اين طبقه‌بندي زياد موفقيت‌آميز نبود زيرا فرايند شكل‌گيري بهمن آنقدر پيچيده است كه نمي‌توان آنرا به يك يا دو عامل نسبت داد. بنابراين به جاي اين طبقه‌بندي كه موفقيت زيادي در بر نداشت امروزه چهار نوع طبقه‌بندي در مورد بهمن وجود دارد كه كاربرد بيشتري داشته و مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
دانلود فایل


پاورپوینت طبقه‌ بندي بهمن

طبقه‌ بندي بهمن, دانلود پاورپوینت طبقه‌ بندي بهمن, پاورپوینت در مورد طبقه‌ بندي بهمن, تحقیق طبقه‌ بندي بهمنپاورپوینت درباره طبقه‌ بندي بهمن, پاورپوینت راجع به طبقه‌ بندي بهمن, پاورپوینت آماده طبقه‌ بندي بهمن, تحقیق در مورد طبقه‌ بندي بهمن,ppt,pdf, تح,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید