پاورپوینت تزریق خون در تالاسمی

پاورپوینت تزریق خون در تالاسمی

پاورپوینت-تزریق-خون-در-تالاسمی

دانلود پاورپوینت با موضوع تزریق خون در تالاسمی،
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تالاسمي ماژور (آنمي كوليز)
تزريق خون در اين بيماران بلافاصله پس از تشخيص بيماري شروع نمي شود، بلكه براي رد كردن احتمال وجود بتا- تالاسمي اينترمديا ابتدا بيمار را پيگيري
مي نمائيم تا مشخص شود كه آيا مي تواند سطح هموگلوبين خود را در حدود 7 گرم در دسي ليتر نگه دارد يا خير، و اگر سطح هموگلوبين بيمار به كمتر از 7 گرم در دسي ليتر رسيد و يك هفته يا بيشتر نيز در همين حد باقي ماند، تزريق خون را شروع مي نمائيم.
در خصوص برنامه تزريق خون به اين بيماران به نكات زير بايد توجه نمود:
الف) اندازه طحال، وضعيت رشد و تغيير چهره.
ب) تزريقات خون بايد به طور ((منظم)) و ((مكرر)) انجام شود به طوريكه سطح هموگلوبين بيمار قبل از هر تزريق حدود 5/10-5/9 گرم درصد باشد و مضافاً مغز استخوان بيمار حتي المقدور خاموش بماند به طوريكه تعداد گلبولهاي قرمز هسته دار در خون محيطي كمتر از 100/5 باشد.   
ج) قبل از شروع برنامه تزريق خون لازم است حتي الامكان گروههاي خوني فرعی در بيمار بررسي شود و خونهاي تزريقي بر اساس اين آنتي ژنها كراس مچ شوند تا ازبروز    آلوایمنی نسبت به گروههاي فرعي خوني اجتناب گردد. در بيماراني كه تزريق خون قبل از سه سالگي شروع شده شانس بروز كمتر بوده است.
دانلود فایل


پاورپوینت تزریق خون در تالاسمی

تزریق خون در تالاسمی, دانلود پاورپوینت تزریق خون در تالاسمی, پاورپوینت در مورد تزریق خون در تالاسمی, تحقیق تزریق خون در تالاسمی, پاورپوینت درباره تزریق خون در تالاسمی, پاورپوینت راجع به تزریق خون در تالاسمی, پاورپوینت آماده تزریق خون در تالاسمی, تحقی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید