پاورپوینت آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال

پاورپوینت آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال

پاورپوینت-آشنايي-با-سايت-كتابخانه-ديجيتال

 دانلود پاورپوینت با موضوع آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال،
در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
جستجوي يكپارچه Federated Searching
جستجوي يكپارچه ابزاري است كه با استفاده از آن مي‌توانيد يكباره تمامي پايگاه‌هاي اطلاعاتي دانشگاه را مورد جستجو قرار دهيد. براي اين كار كافي است كليدواژه مورد نظر خود را در كادر جستجو تايپ نماييد و كليد جستجو را كليك كنيد. مزيت عمده اين ابزار اين است كه در وقت شما صرفه جويي شده و به جاي جستجوي تك تك پايگاه‌ها بصورت يكباره تمامي‌شان مورد كاوش قرار مي‌گيرد. اين ابزار به خصوص در يافتن مقالات مشخص كه به عنوان مثال تمامي اطلاعات كتاب‌شناختي آن را مي‌دانيد مفيد است. بديهي است اين نوع جستجو دقتي را كه در حالت جستجوي تك به تك پايگاه‌ها داريم، ندارد. در اسلايد بعد مسير ورود و استفاده از اين ابزار نشان داده شده است.
از جمله امكانات موجود در اين صفحه، جستجوي ساده و پيشرفته مقالات است. در حالت جستجوي ساده كليدواژه مورد نظرتان در تمامي فيلدها مورد جستجو قرار مي‌گيرد در حاليكه در جستجوي پيشرفته كليدواژه شما در فيلدهايي كه شما انتخاب مي‌نماييد (مانند فيلد عنوان، فيلد نويسنده، عنوان مجله، سال انتشار،و ...) مورد جستجو قرار مي‌ گيرد.
جستجوي يكپارچه مي‌تواند به تفكيك پايگاه و يا به تفكيك موضوع انجام پذيرد.
دانلود فایل


پاورپوینت آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال

آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال, دانلود پاورپوینت آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال, پاورپوینت در مورد آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال, تحقیق آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتالپاورپوینت درباره آشنايي با سايت كتابخانه ديجيتال, پاورپوینت راجع به آشنايي با س,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید