پاورپوینت اکتشافات به روش مقاومت ویژه

پاورپوینت اکتشافات به روش مقاومت ویژه

پاورپوینت-اکتشافات-به-روش-مقاومت-ویژه

دانلود پاورپوینت با موضوع  اکتشافات به روش مقاومت ویژه،
در قالب ppt و در 8 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
روشهای تلوریک و مگنتوتلوریک 6.2 منشا و ویژگی های جریان های تلوریک و مگنتوتلوریک 6.2.1
ویژگی میدان ها و جریانات تلوریک و مگنتوتلوریک : بسامد پائین
این میدانها چشمه طبیعی هستند. مانند میدان ژئومغناطیسی زمین ، پتانسیل خودزا و...
منشاء این جریانات در خارج از زمین در یونکره( Ionosphere ) هستند. بنابراین تغییرات روزانه میدان مغناطیسی زمین که مرتبط با بادهای خورشیدی ( Solar wind  ) ، شفق قطبی و دیگر پدیده ها هستد با جریانات درون زمین مرتبط می باشند. ( تمرین1 : مکانیسم ایجاد جریان را توضیح دهید.)
بنابراین جریانات تلوریک و مگنتوتلوریک ارتباط مستقیم با جریانات یونکره ای ( Ionospheric currents ) دارند.
بنابراین میدان الکترومغناطیسی تولید شده در یونکره بین یونکره و سطح زمین ایجاد شده و با انعکاس های متوالی بین این دو صفحه هادی تقویت شده و دارای یک مولفه عمودی قوی می گردد. با توجه به فاصله زیاد بین زمین و یونکره ، این میدان را میتوان یک موج تخت در نظر گرفت. بسامد این موج بین                        میباشد. این موج به داخل زمین نفوذ کرده و جریانهای تلوریک را بوجود می آورند.الگوی جهانی جریانات تلوریک در شکل 6.9 نشان داده شده است( تمرین 2: آخرین الگوی جریانات را بدست آورید.). این الگوها میلیون ها کیلومتر مربع وسعت داشته و ساعت گرد و پادساعت گردند و نسبت به خورشید ثابت اند.  مقادیر جریانات به عرض جغرافیایی وابسته هستند( تمرین 3: این وابستگی را از نظر شدت روی شکل 6.9 بررسی کنید. ).
میدان الکتریکی در                           و میدان مغناطیسی در گستره  
      میباشد.
دانلود فایل


پاورپوینت اکتشافات به روش مقاومت ویژه

اکتشافات به روش مقاومت ویژه, دانلود پاورپوینت اکتشافات به روش مقاومت ویژه, پاورپوینت در مورد اکتشافات به روش مقاومت ویژه, تحقیق اکتشافات به روش مقاومت ویژه, پاورپوینت درباره اکتشافات به روش مقاومت ویژه, پاورپوینت راجع به اکتشافات به روش مقاومت ویژه, ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید