پاورپوینت بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی

پاورپوینت بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی

پاورپوینت-بنگاه-اجتماعی-و-دیگر-عناوین-کسب-و-کار-اجتماعی

 دانلود پاورپوینت با موضوع بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی،
در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
کسب و کار اجتماعی: کسب و کار + اجتماع + تکنولوژِی
 اصطلاح کسب و کار اجتماعی عموما برای نخستین بار توسط پرفسور محمد یونس، برنده جایزه نوبل صلح استفاده شد. وی در کتاب خود با عنوان “ساختن جهان بدون فقر: کسب و کار اجتماعی و آینده کاپیتالیسم ” برای تعریف نوع جدیدی از سرمایه داری در خدمت ضروری ترین نیازهای بشری در سال ۲۰۰۸ استفاده کرد.
کسب و کار یا تجارت اجتماعی در تعریف یونس، یک کسب و کار غیر زیان ده و غیر سودده است که شرکت ها برای رسیدن به یک هدف اجتماعی طراحی می کنند. در واقع در یک تعریف ساده می توان گفت، در کسب و کار اجتماعی هدف اجتماعی مد نظر است نه هدف مالی!
تعاریف امروز کسب و کار اجتماعی
هینچ‌کلایف و کیم در کتابی تحت عنوان “کسب و کار اجتماعی” که در سال ۲۰۱۲ توسط نشر وایلی منتشر شده است، اینگونه استدلال می‌کند که مدلهای رایج و فعلی کسب و کار در مواجهه با پارادایم نوینی قرار گرفته‌اند که اصول بنیادی آنها را در مخاطره قرار داده است. در این پارادیم گونه‌های نوینی از کسب و کار در شرف شکل گرفتن است که بر خلاف مدلهای دیروز، دیگر مفهومی به نام طرفین معامله وجود نخواهد داشت (به این معنا که یک طرف نقش عرضه کننده و طرف دیگر نقش دریافت کننده را داشته باشد). بلکه در کسب و کارهای مبتنی بر این رویکرد، یک هسته مرکزی کسب و کار خلق می‌شود و همه ذینفعان این کسب و کار اعم از کارمند، سرمایه‌گذار، مصرف‌کننده و … به نحوی امکان بهره‌برداری مستقیم از منافع حاصل از کسب و کار را خواهند داشت.
دانلود فایل


پاورپوینت بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی

بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی, دانلود پاورپوینت بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی, پاورپوینت در مورد بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی, تحقیق بنگاه اجتماعی و دیگر عناوین کسب و کار اجتماعی, پاورپوینت درباره بنگا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید