پاورپوینت كارت هاي اعتباري

پاورپوینت كارت هاي اعتباري

پاورپوینت-كارت-هاي-اعتباري

 دانلود پاورپوینت با موضوع كارت هاي اعتباري،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
بانکداری الکترونیکی می رود تا تحولی شگرف در ساختار پولی و مالی جهان ایجاد کند. با استفاده از کارت اعتباری، پول کاغذی در آینده، همان سرنوشت مبادله کالا به کالا را خواهد داشت. با توسعه روز افزون تکنولوژی، و جایگزینی سیستم‏های نوین در تمامی عرصه‌ها  بجای ساختار سنتی و کهنه، نظام بانکداری نیز پیرو این ارتقاء، سعی برآن دارد که در حوزه فن‌آوری ، مطلوبیت ممکن را برای مشتریان فراهم آورد. یکی از ابزارهای مهم در این عرصه، کارت اعتباری است.
هنگامي كه براي اولين بار سكه ضرب شد بخاطر سه ويژگي سبكي ، راحتي و سرعت انتقال بهترين وسيله براي پرداخت معرفي شد و مبادله كالا به كالا به تاريخ پيوست.
تاریخچه
با استناد به دائره المعارف بريتانيكا ، استفاده از اين كارت به دهه 1920  بر مي گردد . زماني كه بعضي از هتل هاي زنجيره اي و شركت هاي نفتي آمريكا ، مشتريان خود را تشويق به استفاده از اين كارت كردند .
* استفاده از اين كارت پس از جنگ جهاني دوم و خروج از ركود اقتصادي شهرت يافت .
* اولين كارت اعتباري امروزي در سال 1950 توسط Dinersclub Inc طراحي و منتشر شد .
* از معروف ترين كارت هاي اعتباري American Express است .
* اولين كارت در سيستم بانكي ، در كاليفرنيا بنام Bank Americ card  مورد  استفاده قرار گرفت .
* در سال 1976 ، سيستم بانكي به نام VISA تغيير نام يافت .
* VISA ، امروز يك كنسرسيوم بين المللي است كه اغلب كشورهاي دنيا در آن مشاركت دارند .
* در سال 1966 اتحاديه كارت بين بانكي (Inter bank card Association) شكل گرفت كه بعدا به مشهورترين كارت اعتباري يعني Master card  تغيير نام داد
دانلود فایل


پاورپوینت كارت هاي اعتباري

كارت هاي اعتباري, دانلود پاورپوینت كارت هاي اعتباري, پاورپوینت در مورد كارت هاي اعتباري, تحقیق كارت هاي اعتباري, پاورپوینت درباره كارت هاي اعتباري, پاورپوینت راجع به كارت هاي اعتباري, پاورپوینت آماده كارت هاي اعتباري, تحقیق در مورد كارت هاي اعتباري, ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید