پاورپوینت نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی

پاورپوینت نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی

پاورپوینت-نظام-جامع-توانمندسازی-مردم-برای-خود-مراقبتی

 دانلود پاورپوینت با موضوع نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی،
در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
خودمراقبتی پديدة جديدی نيست
1- اقبال كنوني به خودمراقبتی، به دهه 1960 و 1970 برمي‌گردد.
2- دراین دهه، محدوديت ‌هاي سيستم سلامت تخصصي آشکار شد و نقش پزشكي مدرن در ارتقاي سلامت مردم مورد ترديد قرار گرفت، نشان داده شد كه ميزان مرگ و مير در انگليس مدت‌ها قبل‌ از حضور مراقبت هاي پزشكي مدرن در قرن بيستم كاهش يافته بود و آثار منفی مراقبت های پزشكي مدرن نيز مورد ارزيابي قرار گرفتند.
3- بعد از آن در اروپاي غربي و آمريكاي شمالي، تلاش براي اعمال کنترل بيشتر بر سلامت شخصي و خودمراقبتی، اهميت زيادي یافت. در امريكا علاقة مجددي به خود مراقبتی پيدا شد كه ريشه در نگرش ارزشی به خودكارآمدي، فردگرايي، دموكراسي و ضدیت با نخبه سالاری داشت. جنبش زنان بوستون از اولين مثال‌هاي تقويت خودمراقبتي و كتاب ما و بدن ما (1971) نيز از اولين ابزارهاي خودمراقبتي بود.  
نهضت ادامه دارد
1- در دهه1970، رویکرد خودمراقبتی وسعت بيشتري يافت كه ناشي از جنبش های خودياري و رفاه بود.
2- ویک کری و فرایز، بر مبناي كار لابراتوآر لينكلن بوستون و برنامه آموسیست ارتش امريكا كه با استفاده از الگوريتم هايي پيراپزشكان را براي تشخيص و درمان بيماري‌هاي حاد به كار مي‌گرفت، كتاب  مراقب سلامت خود باشيد را نوشتند و فرگوسن مجله خودمراقبتي را  منتشر كرد.
3- متون آن زمان بر اين موضوع تأكيد مي‌كردند كه «مردم به عنوان مصرف كنندگان خدمات بهداشتی بايد اعتماد به نفس شان را افزایش دهند» و«موانع گوناگوني در راه رسيدن به سلامتي از طريق درمان‌هاي پزشكي وجود دارد».
دانلود فایل


پاورپوینت نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی

نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی, دانلود پاورپوینت نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی, پاورپوینت در مورد نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی, تحقیق نظام جامع توانمندسازی مردم برای خود مراقبتی, پاورپوینت درباره نظام جامع تو,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید