پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک

پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک

پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-صورت‌های-مالی-بانک

دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک،
درقالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


فهرست مطالب:
 مقدمه و آشنايي با برخي از مفاهيم صورت‌هاي مالي.pptx))
آشنايي با روند تهيه صورت‌هاي مالي بانك
تجزيه و تحليل ساختار مالي
مقايسه صورت‌هاي مالي بانك با ساير موسسات (وجوه افتراق و تشابه)
نرخ حاشيه سود
بررسي وضعيت و موقعيت بانك در دنيا و منطقه
كفايت سرمايه

بخشی از متن پاورپوینت:
صورت‌حساب سود و زیان
انواع درآمدها
درآمد مشاع : درآمد حاصل از منابع بانک (مالکانه) و منابع سپرده‌گذاران (وکالتی‌) که بطور مشاع در امر اعطای تسهیلات و معاملات عقود اسلامی مصرف شده و این درآمد به نسبت سهم هر یک از آن دو در تامین منابع اعطای تسهیلات مذکور، تسهیم می‌گردد.
مثال : سود دریافتی از تسهیلات عقود اسلامی : سود دریافتی از سپرده قانونی نزد بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران وجه التزام دریافتی از تسهیلات عقود اسلامی ، سود سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌های بانک و اوراق مشارکت
درآمد غیرمشاع : در آمد حاصل از سایر فعالیت‌های بانک مانند سود و وجه التزام دریافتی از معاملات قدیم ،کار مزد دریافتی ،درآمدهای متفرقه (بابت هزینه پست ، جریمه تأخیر کارکنان و ...) و سایر درآمدها مانند نتیجه معاملات ارزی که کلاً از محل منابع مالکانه بانک عاید می‌گردد درآمد غیرمشاع نامیده می‌شود .
تجزيه و تحليل صورت‌هاي مالي
انتخاب اطلاعات مالي ، مقايسه و مشخص نمودن رابطه بين اطلاعات مالي ، تفسير و ارزيابي مقايسه و ارتباطات تعيين شده را تجزيه و تحليل صورت‌هاي مالي مي‌گويند.
روش‌های تجزیه و تحلیل مالی
الف: تجزیه و تحلیل درونی
ب: تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای
ج: تجزیه و تحلیل سرمایه‌در‌گردش
د: خطرسنجی
نسبت‌هاي مالي مي‌تواند برخي از واقعيت‌هاي مهم را درباره نتايج عمليات و وضعيت مالي يك بنگاه اقتصادی به آساني آشكار و اطلاعات مربوط به آن را ارائه كند، لذا با توجه به هدف و موارد استفاده مي‌توان نسبت‌هاي خاص را مورد تجزيه و تحليل قرارداد.
نسبت‌هاي نقدينگي: توانايي و قدرت پرداخت شركت را در مورد واريز بدهي‌هاي كوتاه مدت اندازه گيري مي‌كنند.
نسبت‌هاي اهرمي : تامين نيازهاي مالي از طريق ايجاد بدهي را نشان مي‌دهند. در واقع اين نسبت‌ها تعيين مي‌كنند كه شركت تا چه حد نيازهاي مالي خود را از منابع ديگران تامين نموده است .
نسبت‌هاي فعاليت : درجه كارآيي شركت را در كاربرد منابعش اندازه‌گيري مي كند.
نسبت هاي سود آوري : ميزان موفقيت شركت را دركسب سود و طريق تامين آن از محل درآمد، فروش و سرمايه‌گذاري را مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌دهد.
نسبت‌های سرمایه گذاری
دانلود فایل


پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک

تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک, دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک, پاورپوینت در مورد تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک, تحقیق تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک, پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بانک, پاورپوینت راجع به تجزی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید