پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

پرسشنامه-خودتنظیمی-بوفارد

دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 14

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
پرسشنامه 14سوالی بوفارد و همکاران (1995) ابزاری است برای سنجش خودتنظیمی که بر اساس نظریه شناختی –اجتماعی بندورا طراحی شده است. سوالات این پرسشنامه در مقیاس لیکرت بوده و دو عامل راهبردهای شناختی و راهبردهای فراشناختی خودتنظیمی را می¬سنجد.
ضريب پايايي کلي پرسشنامه بر اساس آلفاي کرانباخ 71/0 بدست آمده است پايايي خرده مقياس راهبردهاي شناختي 70/0 و خرده مقياس فراشناختي 68/0 گزارش شده است. پايايي آزمون فوق در پژوهشي که درسال (1382) توسط غلامي انجام گرفت 63/0 گزارش شده است. همچنين پايايي آزمون فوق در پژوهشي که توسط نيکدل (1385)، عربزاده (1387) انجام گرفته است به ترتيب 67/0 و 69/0گزارش شده است.
همچنین پایایی آزمون فوق در پژوهشی توسط طالب زاده وهمکاران (1391) انجام شد. از طریق اجرای آزمایشی بر روی 30 دانشجو با استفاده از آلفای کرونباخ 76/. به دست آمده است. نتایج عاملی نشان داد که ضریب همبستگی بین سوال¬ها مناسب بوده و بار ارزشی مربوط به عامل¬ها در حد قابل قبول است و روایی آن نیز در حد مطلوب می باشد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
 1-برای برنامه ریزی زمان مطالعه وقت صرف می کنم.
2- زمانی که مطالعه می کنم اهداف خود را دقیقا بررسی می کنم.
3-  وقتی در حال مطالعه هستم سعی می کنم بین مطالب ارائه شده در کلاس و مطالب کتاب ارتباط برقرار کنم.
4- وقتی مشغول درس خواندن هستم بیش از انکه فقط ماده درسی را بخوانم سعی می کنم مشخص کنم که چه چیزی از درس یاد می گیرم .
5-  زمانی که مطالب یا کارهای درخواست شده مشکل هستند ، یا از خواندن آن ها صرف نظر می کنم یافقط قسمت های آسان آن را مطالعه می کنم .

دانلود فایل


پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, پرسشنامه آماده خودتنظیمی بوفارد, پرسشنامه در مورد خودتنظیمی بوفارد, سوالات پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, طراحی پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, تحلیل و تفسیر پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, فرمتword پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, روا,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید