پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي

پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي

پرسشنامه-بررسي-تاثير-تعداد-اعضاي-كانال-توزيع-بر-بازاريابي-كالاهاي-صنعتي

دانلود پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 26

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
انواع بازار : در يك تقسيم بندي بازارها به 4 نوع تقسيم مي شوند كه عبارتند از:
1-    بازار انحصار كامل: بازاري است شامل تعداد زيادي تقاضا كننده و تنها يك عرضه كننده كه به صورت انحصاري محصولات خود را عرضه مي كند.
2-    بازار انحصار چند جانبه: به بازاري گفته مي شود كه تعداد زيادي تقاضا كننده و تعداد معدودي عرضه كننده دارد.
3-    بازار رقابت انحصاري: به بازاري گفته مي شود كه تعداد زيادي عرضه كننده و تقاضا كننده دارد ولي بنگاه هاي عرضه كننده ، كالاهاي متفاوت (غير همگني) را به فروش مي رسانند.
4-    بازار رقابت كامل: بازاري است شامل تعداد زيادي عرضه كننده و تقاضا كننده، كه بنگاه هاي عرضه كننده كالاهاي يكسان(همگني) را به فروش مي رسانند.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-    تعداد كارمندان شركت شما چند نفر مي باشد؟
2-    در سال مالي گذشته سود شركت شما چقدر بوده بوده است؟
3-    نوع شركت شما چگونه است؟
4-    توزيع محصولات شركت شما از طريق كدام يك از كانال هاي توزيع انجام مي شود؟    
5 -   به نظر شما توزيع كنندگان تا چه حد در قيمت گذاري محصولات موثر هستند؟

دانلود فایل


پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي

دانلود پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي, پرسشنامه آماده بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي, پرسشنامه در مورد بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي, سوالات پرس,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید