دینا فایل / پاورپوینت ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيکي B2B
پاورپوینت ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيکي B2B
پاورپوینت ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيکي B2B
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست:
مفاهيم اوليه
طبقه بندي تجارت الکترونيکي
معماري و لايه هاي تعامل B2B
چارچوب هاي معرفي شده
چارچوب هاي مبتني بر XML
بيان مشکل و کارهاي انجام شده
بيان راه حل و زمانبندي انجام پروژه
نتيجه گيري
مراجع
طبقه بندي تجارت الکترونيکي
معماري و لايه هاي تعامل B2B
چارچوب هاي معرفي شده
چارچوب هاي مبتني بر XML
بيان مشکل و کارهاي انجام شده
بيان راه حل و زمانبندي انجام پروژه
نتيجه گيري
مراجع
بخشی از متن پاورپوینت:
مفاهيم اوليه
تجارت الکترونيکي : عمل خريد و فروش و تبادل کالا و خدمات با استفاده از امکانات شبکه هاي کامپيوتري
کسب وکار الکترونيکي: تعريف عامتري از تجارت الکترونيکي است که علاوه بر ويژگي هاي آن به کارهايي نظير خدمات به مشتريان و همکاري با شرکا و ... را نيز شامل مي شود.
در بسياري از موارد اين دو کلمه به جاي هم استعمال مي شوند.
طبقه بندي انواع تجارت الکترونيکي
B2B: به شيوه اي از تجارت گفته مي شود که تمامي شرکت کنندگان در آن سازمان ها باشند.
B2C: به شيوه اي گفته مي شود که يک طرف سازمان فروشنده و طرف ديگر مصرف کننده قرار گرفته باشد.
B2E: به شيوه اي گفته مي شود که يک سازمان خدمات و کالاها را به کارکنان خود عرضه مي کند.
C2C: يک نوع تعويض کالا يا خدمات است
تجارت الکترونيکي : عمل خريد و فروش و تبادل کالا و خدمات با استفاده از امکانات شبکه هاي کامپيوتري
کسب وکار الکترونيکي: تعريف عامتري از تجارت الکترونيکي است که علاوه بر ويژگي هاي آن به کارهايي نظير خدمات به مشتريان و همکاري با شرکا و ... را نيز شامل مي شود.
در بسياري از موارد اين دو کلمه به جاي هم استعمال مي شوند.
طبقه بندي انواع تجارت الکترونيکي
B2B: به شيوه اي از تجارت گفته مي شود که تمامي شرکت کنندگان در آن سازمان ها باشند.
B2C: به شيوه اي گفته مي شود که يک طرف سازمان فروشنده و طرف ديگر مصرف کننده قرار گرفته باشد.
B2E: به شيوه اي گفته مي شود که يک سازمان خدمات و کالاها را به کارکنان خود عرضه مي کند.
C2C: يک نوع تعويض کالا يا خدمات است
نيازمندي هاي برنامه هاي کاربردي B2B
تعريف و مديريت فرايندهاي کسبوکارهاي داخلي و خارجي
تجميع اين فرايندهاي کسبوکار به طوري که با هم هماهنگ باشند.
پشتيباني از ارتباط با قسمتهايي نظير پايگاه دادهها،که به صورت پشت زمينه در سيستم وجود دارند.
فرايند کسب و کار : دنباله اي از اعمال مختلف براي رسيدن به يک هدف تجاري
تعريف و مديريت فرايندهاي کسبوکارهاي داخلي و خارجي
تجميع اين فرايندهاي کسبوکار به طوري که با هم هماهنگ باشند.
پشتيباني از ارتباط با قسمتهايي نظير پايگاه دادهها،که به صورت پشت زمينه در سيستم وجود دارند.
فرايند کسب و کار : دنباله اي از اعمال مختلف براي رسيدن به يک هدف تجاري
ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيکي B2B, دانلود پاورپوینت ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيکي B2B, پاورپوینت در مورد ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيکي B2B, تحقیق ارائه چارچوبهاي مبتني بر XML در تجارت الکترونيک,,,
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید