پاورپوینت مدلسازي تجربي تخمين پارامتر

پاورپوینت مدلسازي تجربي تخمين پارامتر

پاورپوینت-مدلسازي-تجربي-تخمين-پارامتر

دانلود پاورپوینت با موضوع مدلسازي تجربي  تخمين پارامتر،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
Prediction Error Method
 (PEM)
در بسياري از موارد از مدل­ها براي پيش­بيني استفاده مي شود. بيشتر سيستم ها به صورت آماري درنظر گرفته مي شوند که به اين معنا است که خروجي در لحظه t به طور دقيق قابل محاسبه از روي داده هاي مربوط به لحظه t-1 نيست. از طرفي اطلاع از اينکه اطلاعات مربوط لحظه t-1 چه خروجي در لحظه t خواهند داد نيز مسئله مهمي در کنترل سيستم است. بنابراين پارامترθ به عنوان پارامتر خطاي پيش بيني تعريف مي شود.
به طور کلي روش خطاي پيش بينی (PEM) که يکی از روش هاي شناسايي سيستم است، به محاسبه پارامتر θ براي بهترين تخمين از خروجي سيستم مي پردازد. اين روش يک روش کلي جهت بدست آوردن يک مدل پارامتريک از ديناميک سيستم است که خيلي شبيه روش حداقل مربعات (LSE) است. از جمله مزاياي آن اين است که براي سيستم هاي MIMO نيز قابل استفاده است.
مراحل استفاده از اين روش به اين صورت است:
انتخاب ساختاري براي مدل: تعريف فرآيند سيستم بر اساس رابطه بين ورودي، خروجي و نويز وارد شده به سيستم که در آن نويز و ورودي دو متغيير مستقل از يکديگر درنظر گرفته مي شوند. معمولاً از در روش PEM از ساختار ARX استفاده مي شود.
دانلود فایل


پاورپوینت مدلسازي تجربي تخمين پارامتر

مدلسازي تجربي تخمين پارامتر, دانلود پاورپوینت مدلسازي تجربي تخمين پارامتر, پاورپوینت در مورد مدلسازي تجربي تخمين پارامتر, تحقیق مدلسازي تجربي تخمين پارامتر, پاورپوینت درباره مدلسازي تجربي تخمين پارامتر, پاورپوینت راجع به مدلسازي تجربي تخمين پار,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید