پاورپوینت آفات مرکبات

پاورپوینت آفات مرکبات

پاورپوینت-آفات-مرکبات

دانلود پاورپوینت با موضوع آفات مرکبات ،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
شکل شناسی:
حشره کامل به طول 8-9 میلیمتر، از مگس خانگی کمی کوچکتر، چشم ها به رنگ آبی تیره، میان قفس سینه دارای 
شکم مایل به زرد با نوارهای عرضی روشن پوشیده از موهای زبر سیاه. بالها شفاف با سه نوار تیره که یکی در وسط، دیگری در لبه جلویی و سومی بصورت نواری باریک از لبه عقبی شروع شده
و تقریبا عمود بر نوار دوم قرار گرفته ولی با آن اتصال ندارد
خصوصیات ظاهری
سپر حشره ماده گرد، نسبتاً ضخیم و برنگ سفید تا قهوه­ای خیلی روشن گاهی زرد مایل به قرمز کمرنگ دیده می­شود.  بدن ماده کامل نارنجی و تقریباً کلیوی شکل است و فاقد شاخک و پا می باشد.
 پوسته های پورگی قهوه ای و در وسط آن قرار گرفته اند. در حشرات ماده برخلاف افراد نر، قطعات دهانی خوب رشد کرده و بصورت سوزن باریک و بلندی درآمده که پس از نفوذ در سنج گیاه دیگر خارج نمی­شود و بدن حشره را به سطح گیاه میزبان تثبیت می­کند. سپر حشره نر بیضی شکل و کشیده است.
 این آفت دارای ترشحاتی است که بصورت پولک روی سطح بدن آنها را می­پوشاند و سپر نامیده می­شود. 
پوره سن اول سپردار زرد شرقی مرکبات متحرک است. این پوره­ها کوچک و بسیار سبک و با موهای پراکنده­ای که در سطح بدن دارند علاوه بر تحرک قابل ملاحظه، بسادگی توسط باد منتشر می­شوند. 
دانلود فایل


پاورپوینت آفات مرکبات

آفات مرکبات, دانلود پاورپوینت آفات مرکبات, پاورپوینت در مورد آفات مرکبات, تحقیق آفات مرکبات, پاورپوینت درباره آفات مرکبات, پاورپوینت راجع به آفات مرکبات, پاورپوینت آماده آفات مرکبات, تحقیق در مورد آفات مرکبات, ppt , pdf , تحقیق با موضوع آفات مرکبات, ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید