پاورپوینت پژوهشی پیرامون روایت سقط

پاورپوینت پژوهشی پیرامون روایت سقط

پاورپوینت-پژوهشی-پیرامون-روایت-سقط

دانلود پاورپوینت با موضوع پژوهشی پیرامون روایت سقط،
در قالب ppt و در 61 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اشکال اصلی که بر این روایت مطرح است، مربوط به شخصیت«ابی دارم»است که از وی به عنوان رافضی یاد شده و در صدد تضعیف این روایت هستند.
اما با مراجعه به کتب رجالی و تراجم اهل سنت؛ در می یابیم که وی از علما و بزرگان بوده و مورد اعتماد است چنان چه ذهبی در شرح حال وی چنین می نویسد:
الإمام الحافظ الفاضل...كان موصوفا بالحفظ والمعرفة...وقال محمد بن حماد الحافظ كان مستقيم الأمر عامة دهره
اما اشکالی که بر این روایت گرفته شده است و سعی در رد آن بر آمده اند، طعن بر ابی دارم با عنوان رافضی است. حال با مراجعه به کتب علی الخصوص صحاح سته اهل سنت در می یابیم که رافضی بودن طعنی نبوده و حتی رواتی از صحیحین نیز رافضی بوده اند.
عبیدالله بن موسی
ذهبى پیرامون وی می نویسد:
الامام، الحافظ، العابد...قال ابن مندة كان أحمد بن حنبل يدل الناس على عبيد الله وكان معروفا بالرفض لم يدع أحدا اسمه معاوية يدخل داره.
ابن منده گفته: احمد بن حنبل مردم را به سوى او راهنمايى مى‌كرد، به رافضى بودن معروف بود و اجازه نمى‌داد كسى كه نامش معاويه بود، وارد خانه‌اش شود.

دانلود فایل


پاورپوینت پژوهشی پیرامون روایت سقط

دانلود پاورپوینت پژوهشی پیرامون روایت سقط, پاورپوینت در مورد پژوهشی پیرامون روایت سقط, تحقیق پاره اي از پژوهشی پیرامون روایت سقطپاورپوینت درباره پژوهشی پیرامون روایت سقطپاورپوینت راجع به پژوهشی پیرامون روایت سقطپاورپوینت آماده پژوهشی پیرامون روایت سق,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید