پاورپوینت ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوند

پاورپوینت ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوند

پاورپوینت-ورزشهاي-تعادلي-باعث-ايستادگي-و-مانع-از-افتادن-مي-شوند

دانلود پاورپوینت با موضوع ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوند،
در قالب ppt و در 5 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
در حال حاضر شما تعادل خوبي داريد و مراقب هستيد تا از زمين خوردن و شكستن استخوان هايتان جلوگيري كنيد ولي  باافزايش سن ، شما بايد بتوانيد از خودتان بطور مستقل نگهداري كنيد.
 ورزش هاي تعادلي به حفظ تعادل و  ايستادگي روي پاها كمك مي كند. اين ورزشها ويژه افرادي است كه مشكلات تعادلي دارند يا داراي شرايط خاص ارتوپديك هستند.
اگر داراي شرايط خاص نمي باشيد و تمايل داريد اين ورزشها را انجام دهيد قبل از شروع ورزشهاي تعادلي حتما با پزشك خود مشورت كنيد. 
سعي كنيد ورزشهاي تعادلي را روزي يك بار و در بيشتر روز هاي هفته انجام دهيد.
بلند كردن ساق پا به طرف جلو
براي اين ورزش و ساير ورزشهاي تعادلي ديگر، نياز به يك تكيه گاه مانند ميز، ديوار يا يك صندلي سنگين داريد تا با يك دست و در حالت ايستاده به آن تكيه دهيد. در حالت ايستاده با انگشتان دست به سطح تكيه دهيد. در صورتي كه نمي توانيد به جايي تكيه كنيد از كسي بخواهيد كه شما راكمك كند.
يكي از پاهاي خود را با آرامي از روي كف زمين بلند كنيد و به مدت 5 ثانيه نگه داريد. اين عمل را 5 بار تكرار كنيد و سپس پاي خود را عوض كنيد. 
حالا سعي كنيد بدون تكيه گاه اين ورزش را تكرار كنيد.
سعي كنيد اين ورزش را يكبار هم با چشم بسته بدون تكيه به جايي انجام دهيد.
دانلود فایل


پاورپوینت ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوند

دانلود پاورپوینت ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوند, پاورپوینت در مورد ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوند, تحقیق پاره اي از ورزشهاي تعادلي باعث ايستادگي و مانع از افتادن مي شوندپاورپوینت درباره ورزشهاي تعادلي باع,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید