پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده)

پاورپوینت-استاندارد-حسابداري-شماره-18-صورت-هاي-مالي-تلفيقي-(تجدیدنظرشده)

دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده)،
در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مباني نظري تهيه صورتهاي مالي تلفيقي
تئوريهاي مرتبط با گزارشگري مالي 
تئوري مالکيت
در اين تئوري بر مالکيت صاحبان بر واحد اقتصادي تاکيد مي شود. در تئوري مالکيت، در گروهي که متشکل از چند شخصيت قانوني است، صاحب همان گروه، سهامدار کنترل کننده است که به طور معمول سهامداران شرکت اصلي مي باشند. بر اساس تئوري مالکيت، منافع سهامداران اقليت از صورتهاي مالي تلفيقي خارج و صورتهاي مالي تلفيقي اساسا براي سهامداران شرکت اصلي تهيه مي شود. به عبارت ديگر، طبق اين تئوري، سهم اقليت از داراييها و بدهيها و سرقفلي نبايد در ترازنامه منعکس شود و لذا سهم اقليت از حقوق صاحبان سهام در ترازنامه تلفيقي نشان داده نمي شود.
تئوري شخصيت اقتصادي جداگانه
در اين تئوري، داراييها و بدهيهاي کل مجموعه اقتصادي مورد تاکيد قرار گرفته، گروه به عنوان بک واحد اقتصادي جداگانه و منافع سهامداران به عنوان بخشي از حقوق صاحبان سهام تلقي مي شود. اين تئوري مبتني بر معامله زير است:
حقوق صاحبان سرمايه + بدهيها = داراييها
در صورتهاي مالي تلفيقي مبتني بر تئوري شخصيت اقتصادي جداگانه، همه افراد ذينفع در واحد اقتصادي در نظر گرفته مي شود و سهم سهامدران اقليت نيز در ترازنامه تلفيقي در بخش حقوق صاحبان سرمايه ارائه ميشود.  بر اساس اين تئوري، نبايد تفاوتي بين اقليت و اکثريت قائل شد.
دانلود فایل


پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده)

استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده), دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده), پاورپوینت در مورد استاندارد حسابداري شماره 18 صورت هاي مالي تلفيقي (تجدیدنظرشده), تحقیق استاندارد حسابدار,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید