پاورپوینت ترک خوردگی انار

پاورپوینت ترک خوردگی انار

پاورپوینت-ترک-خوردگی-انار

دانلود پاورپوینت با موضوع ترک خوردگی انار،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه :
انار از زمان های قدیم در ایران کشت وکار میشده است برطبق نظریه دکا وندول و بنا بر شواهد موجود انار بومی ایران و کشورهای  همجوار می باشد  و به طور طبیعی بتدریج در مناطق آسیا ی مرکزی تا هیمالیا ، خاورمیانه ، آسیای صغیر و حوزه مدیترانه گسترش یافته است .
در  حال حاضر انار در اسپانیا در سطح وسیع کشت وکار میشود و از آنجا حدود 400 سال پیش توسط میسیونرها ی مذهبی  به قاره آمریکا برده شده و در آنجا گسترش یافته است . حدود 150 سال پیش از میلاد مسیح شخصی به نام  chang-kien از طریق سمرقند به چین برده شده است گل و میوه انار برای کارتاژیها ( فینیقیه ایها )  جنبه تقدس داشته و با این انگیزه از انار باغهایی ایجاد نموده بودند.
هومر شاعر یونانی در قرن هفتم قبل از میلاد از درخت انار در کتاب ادیسه نام برده است و از آن بعنوان درختی که در باغهای فریسه و فریحیه پرورش داده میشده اشاره نموده است . یونانیان قدیم بر این عقیده بودند که آفردیت الهه عشق ، این گیاه را در یونان کاشته و وجود آن سبب گشایش و فراوانی میگردد .
انار از زمان های قدیم در کارتاژ کشت وکار میشده و نام قدیمی آن Malus  punicus   یا سیب کارتاژ ( punica  از punic   که از نام انار به زبان کارتاژی  گرفته شده است . )
امروزه انار در اکثر نقاط  دنیا از جمله ایران ، اسپانیا ، یونان ، مراکش ، افغانستان ، هندوستان ، چین ، ژاپن ، ترکمنستان و ... کشت وکار میشود.
طبقه بندی و مرفولوژی انار :
جنس انار ابتدا در خانواده ( lythraceae ) قرار گرفته بود، ولی پس از بررسی دو دانشمند به نامهای Hooker، Benetham  به دلایل زیر از خانواده مذکور جدا شده و تحت خانواده  punicaceae قرار گرفته است . 1- فقدان دستگاه ترشحی داخلی در اندام های رویشی 2- تخمدان منفرد با یک نهنج 3- پرچم های متعدد که از قسمتهای داخلی نهنج بیرون آمده است .
دانلود فایل


پاورپوینت ترک خوردگی انار

ترک خوردگی انار, دانلود پاورپوینت ترک خوردگی انار, پاورپوینت در مورد ترک خوردگی انار, تحقیق ترک خوردگی انار, پاورپوینت درباره ترک خوردگی انار, پاورپوینت راجع به ترک خوردگی انار, پاورپوینت آماده ترک خوردگی انار, تحقیق در مورد ترک خوردگی انار, ppt , pd,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید