پاورپوینت شش سيگما يعني پول

پاورپوینت شش سيگما يعني پول

پاورپوینت-شش-سيگما-يعني-پول

دانلود پاورپوینت با موضوع شش سيگما يعني پول،
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
شش سیگما چیست؟
شش سیگما یک فلسفه مديريتی بر اساس نزديک شدن به خواست مشتری ، کاهش هزينه ها و بهبود اعتبار تولید کنندگان است.
شش سيگما یک متدولوژی است با مجموعه ای از ابزارهای آماری در راه رسیدن به تعداد عيب کمتر از 3.4 در ميليون.
مشکلاتی که بوسیله شش سیگما برطرف میشود
تعریف تعداد زیادی پروژه بهبود کیفیت و اختصاص وقت زیادی از افراد سازمان برای به انجام رساندن آنها در سازمان یکی از مشکلات آشنا برای کلیه مدیران است.
 این پروژه ها به علتهای متفاوت و توسط افراد مختلفی در سازمان تعریف می شوند. برخی در نیمه رها می شوند، برخی به انتها می رسند ولی در نهایت هزینه های مورد نیاز برای اجرای اقدامات اصلاحی چنان بالاست که عملا اجرای آنرا غیر اقتصادی و توجیه ناپذیر می کند
از سوی دیگر نمی توان نسبت به 'کیفیت' بی تفاوت بود. بقا در عرصه رقابت تولید کنندگان را وادار می کند تا هرچه بیشتر کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و قیمت آنرا کاهش دهند.از آنجا که هیچ کس مایل نیست سود خود را کاهش دهد، تنها راه کاهش قیمت تمام شده محصول با حفظ کیفیت و یا افزایش آن است.
چه چیز جدیدی در شش سیگما وجود دارد؟
سه ویژگی عمده شش سیگما را از سایر برنامه های کیفیت مجزا می سازد:
شش سیگما بسیار نتیجه گرا است
پروژه های شش سیگما باعث بازگشت سرمایه بسیار بالایی می شوند.
شش سیگما یک تغییر در عملکرد مدیریت است نه سخت و شدید کار کردن
مروري بر شش سيگما
شش سیگما در راستای دستیابی به EFQM استراتژی بسیار قدرتمندی برای کاهش هزینه ها و افزایش قدرت رقابتی سازمانها به شمار می رود.
 این روش، مانند حلقه های زنجیر ابزارهای کیفی دیگر را به هم متصل کرده و تقدم و تاخر اجرای آنها را مشخص می کند. وسعت عملکرد این متدولوژی به گونه ای است که سایر ابزارها و تکنیکهای کیفی از اجزای آن به شمار رفته و زیر چتر آن قرار می گیرد. به همین دلیل اجرای آن در مراحل اولیه باید زیر نظر کارشناسان حرفه ای شش سیگما با مدارک معتبر که  'کمربند سیاه' و 'کمربند سیاه ارشد' نامیده می شوند انجام پذیرد.
دانلود فایل


پاورپوینت شش سيگما يعني پول

شش سيگما يعني پول, دانلود پاورپوینت شش سيگما يعني پول, پاورپوینت در مورد شش سيگما يعني پول, تحقیق شش سيگما يعني پول, پاورپوینت درباره شش سيگما يعني پول, پاورپوینت راجع به شش سيگما يعني پول, پاورپوینت آماده شش سيگما يعني پول, تحقیق در مورد شش سيگما يع,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید