پاورپوینت کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی

پاورپوینت کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی

پاورپوینت-کارگروه-تخصصی-خشکسالی-و-سرمازدگی-و-مخاطرات-کشاورزی

دانلود پاورپوینت با موضوع کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی،
در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقابله
انجام عملیات قطع و برش در تاغزارهای آفت زده سطح استان 
اطلاع رسانی بحران های ناشی از خشکسالی از طریق تولید تیزرها و برنامه های آموزشی و تبلیغی از طریق صدای خراسان جنوبی و روزنامه های استان 
در اولویت قرار دادن پیشنهادات کارگروه فرعی تخصصی 
واگذاری طرح های مرتعداری تهیه شده در سطح شهرستان ها جهت تقویت مشارکت مرتعداران در حفاظت از عرصه های طبیعی 
اجرای طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز با رویکرد مدیریت مشارکتی در شهرستانها
اجرای پروژه تعمیم ترسیب کربن در منطقه سرچاه عماری شهرستان خوسف با مشارکت بهره برداران عرصه های طبیعی
ایجاد باغات و مزارع الگویی در خصوص حفاظت از سرمازدگی و خشکسالی( اجرای طرح IPM)
مبارزه تلفیقی با عوامل خسارتزای گیاهی متاثر از خشکسالی در استان
این اداره کل از کلیه ظرفیت های ملی و استانی در راستای مقابله با خسارات ناشی از انواع مخاطرات خشکسالی و سرمازدگی استفاده می نماید و  همواره پیگیر جذب اعتبارات و تجهیزات لازم  در این خصوص می باشد.
 کارشناسان این اداره با حضور در برنامه های رایویی دهکده و سیب سلامت و همچنین برنامه تلویزیونی سیب سلامت نسبت به اطلاع رسانی از حوادث ناشی از بروز بیماری های منطقای احتمالی در اثر خشکسالی و سرمازدگی بصورت مرتب اطلاع رسانی می نمایند و راه های پیشگیری و مبارزه با بیماری ها را آموزش می دهند.
این اداره کل با تشکیل اکیپ های واکنش  سریع در کلیه شهرستان ها که دارای استعداد دامپزشک و کارشناس و کاردان می باشد در راستای حضور سریع در کمترین زمان ممکن پس از بروز بحران  آمادگی کامل دارد.
با توجه به دستوالعمل ها و بخشنامه های سازمان دامپزشکی کشور، این اداره کل در هنگام بروز بیماری در یکی از مناطق استان سریعاً نسبت به شناسایی عامل بیماری و قرنطینه نمودن منطقه و انجام اقدامات بهداشتی  اقدام می نماید.
اعتبارات تخصیص یافته به عملیات کنترل و پیشگیری از حوادث ناشی از بحران های خشکسالی و سرمازدگی بر اساس اولویت بندی های بهداشتی برای حفظ و نگهداری سرمایه دامی منطقه توزیع می گردد.
ازکلیه منابع و استعداد های انسانی و فنی کلیه شهرستان ها و استان در هنگام مقابله با بحران ایجاد شده  استفاده می شود و حتی با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تجهزات و ماشین آلات لازم نیز از سایر ارگان های سطح استان فراهم می گردد.
کلیه اقدامات انجام شده در این زمینه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و موارد مورد نیاز نیز صورت برداری شده و به مدیت بحران و سایر دستگاه های ذیربط در سطح استان و همچنین سازمان دامپزشکی کشور ارسال می گردد.
دامپزشکی استان برای مقابله با خشکسالی و کاهش مخاطرات بهداشتی در جمعیت دامی نواحی درگیر اقداماتی شامل: 1- مدیریت بیماری ها از طریق واکسیناسیون ، فراهم آوردن تسهیلات تغذیه ای و مبارزه با بیماری های انگلی 2- مدیریت آب از طریق آموزش دامداران ، تامین آب و جلوگیری از آلودگی آبشخورها ،کنترل کیفی آب حمل شده توسط تانکرها به این مناطق 3- مدیریت تغذیه از طریق جدا سازی دام های در حال رشد و آبستن ، استفاده از مکمل های درمانی، استفاده از غلات به عنوان غذای کمکی و دستی 4- مدیریت جایگاه 5- مدیریت آموزش از طریق آموزش کارکنان و آموزش های ترویجی دامداران را انجام می دهد.
توزیع سبوس یارانه ایو کنسانتره یارانه ای
توزیع بلوک خوراک آماده دام ویارانه دار
خرید دام امانی
آبرسانی سیار بین دامداران
توزیع علوفه مدت دار
تغذیه کمکی به کلنی های زنبورداران
ایجاد نمایشگاههای بلایای طبیعی دامپزشکی
دانلود فایل


پاورپوینت کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی

کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی, دانلود پاورپوینت کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی, پاورپوینت در مورد کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی, تحقیق کارگروه تخصصی خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی, پ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید