پاورپوینت گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline

پاورپوینت گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline

پاورپوینت-گرافیک-در-بازی-ایمان-پولادین-pipeline

دانلود پاورپوینت با موضوع گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline،
در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
Deferred Rendering?
مزایا
قابلیت رندر تعداد زیادی نور دینامیک 
کاهش ترکیب شیدرها مخصوصاً در نور پردازی
وجود اطلاعات لازم برای پیاده سازی افکت های Post Process (Depth of Field, SSAO، Motion Blur، Soft Particles) به علت وجود Gbuffer
دارا بودن سرعتی خطی به نسبت تعداد نورها 
O = Number of Objects
L = Number of Lights
Forward: (O*L) Draws, example: 1000 objects + 20 lights = 20000 draw calls
Deferred: (O + L) Draws, example: 1000 objects + 20 lights = 1020 draw calls
صرفه جویی در زمان pixel processing با اعمال شیدرها فقط روی پیکسلهایی که دیده میشوند
اکثر موتورهای مطرح  از نور پردازی deferred استفاده می کنند  :
CryEngine2,  Rockstar RAGE (GTA4, Red dead redemption), X-Ray engine (Stalker),  Metro2033, Dead Space engine,  KillZone2, 3, … and the list is growing.
معایب
نیاز به Fill-rate بالا به علت وجود چندین GBuffer بزرگ، به خصوص روی کارت های ضعیف
عدم توانایی در رندر اشیاء شفاف (Transparency)
مشکلات در Anti Aliasing
عدم انعطاف پذیری در تنوع متریال
با در نظر گرفتن مزایا و معایب ذکر شده، در بلند مدت با پیشرفت سخت افزارهای گرافیکی و انطباق و سازگاری بهتر API ها (مانند DirectX 10+)  آینده این روش روشن تر است و معایب آن قابل حل خواهند بود.
دانلود فایل


پاورپوینت گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline

گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline, دانلود پاورپوینت گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline, پاورپوینت در مورد گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline, تحقیق گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipeline, پاورپوینت درباره گرافیک در بازی ایمان پولادین Pipelin,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید