پاورپوینت تفکّر خلاّق

پاورپوینت تفکّر خلاّق

پاورپوینت-تفکّر-خلاّق

دانلود پاورپوینت با موضوع تفکّر خلاّق،
در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
یکی از مهمترین وجوه تمایز انسان از دیگر موجودات قدرت تفکّر و خلاّقیت اوست. قدرت دستکاری در ذهن و پدیده‌هاست، قدرت کشف و تولید ابزار و اندیشه‌های جدید است، که همه این‌ها به نوعی خلاّقیت است. همه انسان‌ها کم و بیش خلاّق‌ا ند و این توانایی همچون انواع هوش با درجات متفاوت در همه ما وجود دارد، مهم آن است که بتوانیم آن را شکوفا نموده، توسعه دهیم و به خدمت بگیریم.
تفکّر خلاّق می‌تواند بهترین سلاح مبارزه با مشکل نیز قلمداد شود.
افرادی که تفکّر خلاّق را در خود شکوفا نکرده‌اند تا به کوچک‌ترین مشکلی می‌رسند، می‌گویند «اَه» باز یک مشکل!
در صورتی که انسان‌های خلا ق این نگرش منفی را تسلیم شدن قبل از جنگ می‌پندارند، زیرا معتقدند مشکل نه تنها مزاحمت نیست بلکه مبارزه‌ای برای کشف راه‌حل است.
در داستان «پولیانا» می‌خوانیم او دختر کوچکی بود که در روز تولدش منتظر بود عروسکی را از فرستاده‌ای دریافت کند. زنگ درب به صدا درآمد و پیکی جعبه‌ای را به او تحویل داد، در پوست نمی‌گنجید، درب آن را با شوق گشود و از دیدن چوبدستی در جعبه متحیر شد، مدتی در بین همه‌ی اعضای خانواده سکوت سنگینی حاکم شد، ناگاه پدر سکوت را شکست و به دختر نزدیک شد و به او یاد داد که ، حال ببینیم در این اتفاق چه چیزی می‌توان یافت که از آن خوشحال شویم؟
پس از مدتی فکر کردن پولیانا با صدای بلند گفت : «آهان» یافتم، می‌گذارم کنار اتاقم و با نگاه کردن به آن خوشحال می‌شوم که من نیازی به آن ندارم و خدا را شکر می‌کنم.
تفکّر خلاّق می‌تواند به ما بیاموزند که حتی وقتی با حادثه‌ای ناگوار برخورد کردیم، چگونه احساس بد و منفی خود را به احساس خوب و مثبت تبدیل کنیم.
دانلود فایل


پاورپوینت تفکّر خلاّق

تفکّر خلاّق, دانلود پاورپوینت تفکّر خلاّق, پاورپوینت در مورد تفکّر خلاّق, تحقیق تفکّر خلاّق, پاورپوینت درباره تفکّر خلاّق, پاورپوینت راجع به تفکّر خلاّق, پاورپوینت آماده تفکّر خلاّق, تحقیق در مورد تفکّر خلاّق, ppt , pdf , تحقیق با موضوع تفکّر خلاّق, ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید