پاورپوینت استراتژیهای تولید

پاورپوینت استراتژیهای تولید

پاورپوینت-استراتژیهای-تولید

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژیهای تولید،
در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
استراتژی تولید:
نگرش استراتژیک به موضوع تولید به عنوان یک سلاح رقابتی تقریباً به 50 سال قبل بر می گردد. راس و میلر قائل به تمایز بین استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید نبودند زیرا معتقد بودند خط مشیهای تولید یک بخش ضروری از استراتژی بازاریابی است.در نظر گفتن استراتژی تولید به عنوان یک بخش مجزا و مرتبط با بخش بازاریابی از مقالهSkinner در سال 1969 نشئت می گیرد.
استراتژی بازار محور
طبق این نگرش تنها صنعت مهم نیست بلکه مکانی که سازمان می خواهد رقابت کند و ماهیت رقابت نیز مهم است. این رقابت بین شرکتهای موجود در صنعت، تهدید تازه واردها، محصولات جایگزین و قدرت چانه زنی.
مایکل پورتر با بیان اینکه ایجاد ارزش اقتصادی(شکاف بین قیمت فروش و هزینه تولید) خط شکست یا بقا برای هر سازمانی است که بر نقش استراتژی تولید تأثیر گذاشت. مزیت رقابتی پایدار از طریق هزینه های عملیاتی پایین تر و ارائه یک قیمت مناسب به دست می آید.
دانلود فایل


پاورپوینت استراتژیهای تولید

استراتژیهای تولید, دانلود پاورپوینت استراتژیهای تولید, پاورپوینت در مورد استراتژیهای تولید, تحقیق استراتژیهای تولید, پاورپوینت درباره استراتژیهای تولید, پاورپوینت راجع به استراتژیهای تولید, پاورپوینت آماده استراتژیهای تولید, تحقیق در مورد استراتژیهای,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید