پاورپوینت طوفان هاي شديد Tornado

پاورپوینت طوفان هاي شديد Tornado

پاورپوینت-طوفان-هاي-شديد-tornado

دانلود پاورپوینت با موضوع طوفان هاي شديد Tornado ،
در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
HAARPپدیده هارپ  
حوادث طبيعی در طول ميلیون ها سال طبيعی بوده اند بغير از ده های اخير که اين حوادث برخی طبيعی و برخی ديگر از طريق تکنولوژی های پيشرفته توليد و به جان و مال مردم لطمه ميزنند.
اين حوادث ظاهراً طبيعی که غير طبيعی توليد ميشوند (مثل زلزله، طوفان ها، خشکسالی ها و سيل های بی شاخ و دم) را امروزه از طريق فرستادن ماکرو ویو (microwave) از ماهواره ها و پروژه هاي هارپ بوجود می آورند. زلزله را نیز ميتوان از طريق انفجار بمب اتمی در چاهای عميق نيز توليد کرد.
هارپ چیست؟   
هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere)  و  مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع 'پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن'  به منظور  کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.
( توضيح آنکه: جنگ هايی که از  امواج 'راديويی'، 'ليزر' و 'نيروی مغناطيس' برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم  Star War گرفته اند)
دانلود فایل


پاورپوینت طوفان هاي شديد Tornado

طوفان هاي شديد Tornado, دانلود پاورپوینت طوفان هاي شديد Tornado, پاورپوینت در مورد طوفان هاي شديد Tornado, تحقیق طوفان هاي شديد Tornado, پاورپوینت درباره طوفان هاي شديد Tornado, پاورپوینت راجع به طوفان هاي شديد Tornado, پاورپوینت آماده طوفان هاي شديد,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید