پاورپوینت شاخه‌ های مختلف سوارکاری

پاورپوینت شاخه‌ های مختلف سوارکاری

پاورپوینت-شاخه‌-های-مختلف-سوارکاری

دانلود پاورپوینت با موضوع شاخه‌ های مختلف سوارکاری ،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اسب‌دوانی
مسابقات یورتمه (سوار بر اسب یا ارابه)، که در آن‌ها هدف نفر اول رسیدن به خط پایان است، بدون این که اسب با سرعت گرفتن شروع به تاختن کند. تاختن اسب باعث حذف شدن سوارکار از دور مسابقه می‌شود.
مسابقات تاخت، که در آن‌ها نیز هدف اول رسیدن به خط پایان است، اما این بار با تاخت. مسافت این مسابقات بین ۲٫۴۰۰ و ۱٫۶۰۰ متر است. نوعی دیگر از مسابقات تاخت، همراه با مانع است و اسب باید از روی آن‌ها بپرد. مسافت این مسابقات با توجه به نوع مانع‌ها متفاوت است.
سوارکاری در ایران امروز
سوارکاری در ایران در چند دههٔ اخیر مورد توجه قرار گرفته‌است و باشگاه‌های متعددی تأسیس شده و در روند پیشرفت هستند. با این وجود ایران هنوز در سطح جهانی برندهٔ مقامی نشده‌است. سوارکاری بانوان نیز مورد توجه قرار گرفته‌است و بر طرفداران آن روز به روز افزوده می‌شود.
از باشگاه‌های استان تهران می‌توان موارد زیر را مثال زد: باشگاه‌های سوارکاری ایران، ایران مهر، امام خمینی (ره)، آراسب، الوند، اسواران، … از سوارکاران برتر کشورمان نیز می‌توان آقایان امیر کلانتری، کاظم وجدانی، بابک شکی، امیررضاآیت‌اللهی, امیرعطا آیت‌اللهی, مسعود مکاری نژاد، مازیار جمشیدخانی، و خانم‌ها میشا محمدی، هاله نیکویی، سحر رضاعی، سروناز مستجاب الدعوه و سارا رجبیون را نام برد.
دانلود فایل


پاورپوینت شاخه‌ های مختلف سوارکاری

شاخه‌ های مختلف سوارکاری, دانلود پاورپوینت شاخه‌ های مختلف سوارکاری, پاورپوینت در مورد شاخه‌ های مختلف سوارکاری, تحقیق شاخه‌ های مختلف سوارکاری, پاورپوینت درباره شاخه‌ های مختلف سوارکاری, پاورپوینت راجع به شاخه‌ های مختلف سوارکاری, پاورپوینت آماده شا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید