پاورپوینت زلزله، مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله

پاورپوینت زلزله، مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله

پاورپوینت-زلزله-مقدار-و-ميکانيزم-مرکز-زلزله

دانلود پاورپوینت با موضوع زلزله، مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله ،
در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
Earthquake Sources, Magnitude, and Focal Mechanisms منبع زلزله، مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله 
ما می توانيم که  زلزله ها را به شکل دو مر کبه ايی فکر کنيم  يک مرکبه عبارت از منبع و مرکبه دوم عبارت از لرزش ها. اکثر مردم زلزله شناس نبوده و هميشه در مورد لرزش ها و تکانها فکر می نمايند وقتی که در مورد زلزله های صحبت می کنند. اکثر زلزله شناسها علاقمندی دارند تا رد چيزهايکه در منبع زلزله رخ می دهند بقهمند – ميکانيزم شکست ها و امواج که در آنجا بوجود می آيند. 
مردم هميشه در زلزله علاقمند بوده اند و کوشش کرده اند تا وسايلی را بسازند که بتواند تکانهای زمين را ثبت کند (آنها به اندازه های مختلف  در طی جندين هزار سال در اينکار موفقيت داشته اند) 
به هر صورت، در سالهای اخير حرکت های شکستها تشخيص گرديده که سبب بوجود آمدن زلزله ها می گردند. تا سالهای 1900 فکر می شد که شکست ها به اثر تکانهای زلزله بوجود می آيند. آنها فکر نمی کردند که شکستها سبب بوجود امدن زلزله ها می گردد. در مورد علت بوجود آمدن زلزله ها افسانها های زيادی موجود است. يکی از مشهورترين افسانه ها يک افسانه جاپانی می باشد. مطابق به اين افسانه زمين بالای يک ماهی بزرگ موقيعت دارد و خدا اين ماهی را محکم گرفته تا آرام باشد. هر کاه خداوند نتواند حواس خود را متمرکز نگهدارد و يا ماهی دم خود را به حرکت آورد زلزله ها بوجود می آيد. 
دانلود فایل


پاورپوینت زلزله، مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله

زلزله, مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله , دانلود پاورپوینت زلزله, مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله , پاورپوینت در مورد زلزله, مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله , تحقیق زلزله, مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله , پاورپوینت درباره زلزله, مقدار و ميکانيزم مرکز زلزله , پاورپوی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید