پاورپوینت بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي

پاورپوینت بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي

پاورپوینت-بهينه-سازي-سامانه-هاي-پيشرفته-توليدي-و-خدماتي

دانلود پاورپوینت با موضوع بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اهداف
هدف از تشکيل اين قطب علمي بطور خلاصه انسجام بخشي و تمرکزدهي به  توان گروهي از اعضاي هيات علمي دانشگاه ها با زمينه هاي علمي- تخصصي در علوم بنيادي و کاربردي حوزه مهندسي صنايع است به گونه اي که بر اساس برنامه مشخصي ضمن پاسخگويي به نيازهاي اساسي کشور، براي نيل به نوآوري و دستيابي به کيفيت برتر علمي در سطح ملي، منطقه اي و بين‏المللي بکوشند.
اهداف قطب علمي بر اساس وقايع علمي و رويکردهاي گوناگون اهدافي است ديناميک ولي به صورت کلي در دو گروه اهداف کلان و اهداف تاکتيکي تقسيم مي گردد.
1- اهداف کلان
2- اهداف خرد
اهداف کلان
ايجاد بستري مناسب براي رشد و ارتقاي استعدادها و پتانسيل هاي بالقوه موجود به منظور تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه در زمينه هاي علوم، تحقيقات و فناوري و همچنين انجام تحقيقات بنيادي و کاربردي در حوزه‏هاي مرتبط با فعاليت قطب
اهداف خرد
کمک به حل مسائل کشور در رابطه با معضلات زيربنايي مهمي که سهم عمده اي از اعتبارات کشور را به خود اختصاص داده و به نظر مي رسد تا رسيدن به يک حالت بهينه و قابل رقابت با تکنولوژي هاي پيشرفته موجود هنوز فاصله زيادي دارد.
دانلود فایل


پاورپوینت بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي

بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي, دانلود پاورپوینت بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي, پاورپوینت در مورد بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي, تحقیق بهينه سازي سامانه هاي پيشرفته توليدي و خدماتي, پاورپوینت درباره بهين,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید