پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري

پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري

پاورپوینت-ازدوران-پيش-از-بارداري-تا-پس-از-بارداري

دانلود پاورپوینت با موضوع ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
هدف از تکميل اين دفتر ،نمايش اطلاعات اصلي مراقبتهاي خانمهاي باردار از دوران پيش از بارداري تا پس از بارداري در يک ليست خطي است . اطلاعات اين دفتر از اطلاعات ثبت شده موجود در فرم هاي مراقبت در هر يک از مقاطع پيش از بارداري ، بارداري ، زايمان و پس از زايمان گرفته مي شود و به ارايه دهنده خدمت کمک مي کند همواره بتواند از وضعيت سلامت يا عارضه دار بودن مادران تحت پوشش خود در هر يک از مقاطع ياد شده مطلع بوده و به موقع نسبت به پيگيري آن اقدام نمايد. همچنين از اطلاعات موجود براي تعيين شاخصها استفاده نمايد. در اين جدول هررديف متعلق به يک زن باردار مي باشد. توجه داشته باشيد.پس از هر بار ملاقات اطلاعات فرمهاي مراقبت مادر با توجه به توضيحات زير به قسمتهاي مربوط منتقل مي شود.
توجه : در صورتي که خانمي به چندين علت در معرض خطر است ، همه کدهاي مربوط را بگذاريد.
مثال 1: خانمي که بارداري اول اوست و ارهاش منفي (همسرش ارهاش مثبت) بوده و سيگار مي کشد ، به صورت 7-5-2 کد گذاري مي شود.
9- ارزيابي معمول بارداري با تعيين تاريخ مراجعه 
در هر ملاقات با خانم پس از انجام مراقبت ، نتيجه ارزيابي را براساس اطلاعات بخش ارزيابي معمول فرم مراقبت بارداري به شرح زير در اين قسمت کد گذاري کنيد. در صورتي که زن هيچ يک از علائم خطر را ندارد ،کد صفر بگذاريد. 
توجه: درصورتي که خانم در يک دوره مراقبت به هر علتي (مراقبت ويژه يا ...) بيش از يک بارمراجعه کرده است ،کدهاي مربوط به مراقبت جديد (در صورتي که تکراري نيست  )را نيز در همان خانه کد گذاري کنيد. 
دانلود فایل


پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري

ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري, دانلود پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري, پاورپوینت در مورد ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري, تحقیق ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري, پاورپوینت درباره ازدوران پيش از بارداري تا پس,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید