پاورپوینت سیمولینک کنترل خطی در متلب

پاورپوینت سیمولینک کنترل خطی در متلب

پاورپوینت-سیمولینک-کنترل-خطی-در-متلب

دانلود پاورپوینت با موضوع سیمولینک کنترل خطی در متلب،
در قالب ppt و در 87 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
سیمولینک متلب
سیمولینک یک بسته نرم افزاری برای مدل سازی ، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل سیستم های دینامیکی می باشد.
سیمولینک نرم افزار متلب ابزاری برای مدل سازی ، سنتز و آنالیز سیستم های دینامیکی بوده و از سیستم های خطی و غیر خطی پشتیبانی می نماید.
در محیط سیمولینک کاربر قادر خواهد بود تا سیستم را توسط بلوک ها ، شبیه سازی و اجرا نموده و از نتایج به دست آمده برای اهداف مختلف بهره گیرد.همچنین کاربر قادر خواهد بود تا با تغییر پارامتر ها در مدل شبیه سازی شده ، بهینه ترین سیستم را طراحی نماید.
اين نرم‌افزار زيرمجموعه نرم‌افزار متلب است كه داراي كتابخانه‌هاي زيادي در زمينه رشته‌هاي مختلف از جمله برق و مكانيك است.
EXAMPLE 2
 این کلاکی که می بینید در واقع همان زمان شبیه سازي شماست که اینجا نقش متغیر x را بازي می کند و از این جهت است که به اولین ورودي بلوك XY Graph محور افقی صفحه مختصات وصل شده است خروجی جمع کننده نیز برابر با متغییر y است که به دومین ورودي بلوك XY Graph محور عمودي صفحه مختصات وصل شده است .
دانلود فایل


پاورپوینت سیمولینک کنترل خطی در متلب

سیمولینک کنترل خطی در متلب, دانلود پاورپوینت سیمولینک کنترل خطی در متلب, پاورپوینت در مورد سیمولینک کنترل خطی در متلب, تحقیق سیمولینک کنترل خطی در متلب, پاورپوینت درباره سیمولینک کنترل خطی در متلب, پاورپوینت راجع به سیمولینک کنترل خطی در متلب, پاورپو,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید