پاورپوینت رعایت اصول اخلاق

پاورپوینت رعایت اصول اخلاق

پاورپوینت-رعایت-اصول-اخلاق

دانلود پاورپوینت با موضوع رعایت اصول اخلاق ،
در قالب ppt و در 11 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مواد و روش ها
این مطالعه توصیفی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته بعد از کسب روایی و پایایی انجام شد.
66عضو هیات علمی و کارکنان شاغل در 8 مرکز تحقیقاتی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان پاسخگوی پرسشنامه بودند.
داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS19 و آزمون کای دو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
نتایج
شصت و شش عضو هیئت علمی و کارمند (34 مرد، 32 زن) در مطالعه شرکت کردند. بیشترین تعداد شرکت کنندگان 9نفر(14/3٪) از مرکز تحقیقات کودکان بودند. شرکت کنندگان بین یک تا 40 مقاله داشتند و6 نفر3 مقاله داشتند.   44 نفر(69/8٪) حداقل یک دوره کارگاه مقاله نویسی پزشکی را گذرانده بودند. 11نفر(17/7٪) اعلام کردند که از معیارهای نویسندگی هستند ولی از این تعداد هفت نفر(11/1٪) به درستی معیار ها را برشمردند.
13نفر(20/1٪) معتقد بودند که نویسنده باید هر 4 معیار را  داشته باشد.
ارتباط معنی داری بین گذزاندن کارگاه های مقاله  نویسی و آگاهی از کدهای“راهنمای کشوری اخلاق در انتشار آثار پژوهشی علوم پزشکی“ (p=0/08) و معیار های ICMJEوجود نداشت(p=0/61).
دانلود فایل


پاورپوینت رعایت اصول اخلاق

رعایت اصول اخلاقدانلود رعایت اصول اخلاقپاورپوینت , پاورپوینت در رعایت اصول اخلاق, رعایت اصول اخلاق, پاورپوینت درباره رعایت اصول اخلاقرعایت اصول اخلاق, پاورپوینت راجع به رعایت اصول اخلاق, پاورپوینت آماده رعایت اصول اخلاق, تحقیق در مورد رعایت,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید