پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy

پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy

پاورپوینت-تولید-انرژی-از-زباله-waste-to-energy

دانلود پاورپوینت با موضوع تولید انرژی از زباله Waste To Energy،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
پیرولیز
گرماکافت یا پیرولیز فرآیندی ترموشیمیایی است که طی آن مواد آلی در اثر گرما و در غیاب اکسیژن تجزیه شده و به مواد ساده‌ تری تبدیل می‌شوند. 
در پیرولیز مواد آلی به مولکول های کوچک و بعضاً به واحدهای منومری تبدیل می شوند.
محصول نهایی حاصل از این  فرآیند بصورت انرژی الکتریکی یا گاز به عنوان سوخت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
سیستم پیرولیز پیشرفته فرآیند سبز (BRP)می تواند انواع پسماندهای صنعتی، بیمارستانی، شهری، کشاورزی و... را بازیافت و دفع نماید.
این سیستم علاوه بر قابلیت کاهش معنادار حجم پسماندها، از دفع غیر اصولی آنها مطابق قانون و آیین نامه اجرایی پسماندها جلوگیری می نماید.
به دلیل آنکه سوختن بصورت مرسوم وجود ندارد حجم آلودگی هوا نسبت به زباله سوزی حداقل خواهد بود. 
بیوگاز
از شکستن ریزاندامگان (میکروارگانیسم‌ها) و باکتری‌ها در غیاب اکسیژن به‌دست می‌آید. زیست‌گاز یک منبع تجدیدپذیر انرژی حساب می‌شود، مشابه انرژی خورشیدی و انرژی بادی. زیست‌گاز را می‌توان از بیومس یا زباله‌های بیولوژیک تولید کرد، در نتیجه سازگار با محیط زیست است.
زیست‌گاز در یک فرایند تجزیه بی‌هوازی توسط باکتری‌های بی‌هوازی یا در یک فرایند تخمیر مواد قابل تجزیه از قبیل کود کشاورزی، فاضلاب، زباله‌های شهرداری، زباله‌های سبز (باغ‌ها و پارک‌ها)، مواد گیاهی و محصولات کشاورزی به‌دست می‌آید
دانلود فایل


پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy

تولید انرژی از زباله Waste To Energy, دانلود پاورپوینت تولید انرژی از زباله Waste To Energy, پاورپوینت در مورد تولید انرژی از زباله Waste To Energy, تحقیق تولید انرژی از زباله Waste To Energy, پاورپوینت درباره تولید انرژی از زباله Waste To Energy, پا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید