پاورپوینت طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز

پاورپوینت طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز

پاورپوینت-طبيعيات-ارسطوئي-تا-فيزيك-امروز

دانلود پاورپوینت با موضوع طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نجوم به معناي بررسي احوال آسمان، تا زمان بطليموس و ابرخس كم و بيش به صورت علم دقيق در آمده بود. انسان كنجكاو با مشاهده حركات ثوابت و سيارات و خورشيد و ماه به نظم حاكم بر آسمان پي‌برده بود و مي‌توانست رخ‌دادهاي نجومي، نظير خسوف‌ و كسوف‌ و مقارنه‌ها و مقابله‌ها، را با دقت قابل تحسيني پيش بيني كند. 
هندسه نخستين نيز كه‌ زاده كاربردهاي روزمره معماري و مساحي بود، از همان زمان‌ها دقيق و مبتني براصول موضوعه شده بود و در چارچوب منطق خاص خود مسير تكاملي آرامي را مي‌پيمود. 
در مورد طبيعيات كه درك ماهيت اجسام و اجرام و حيوان و انسان را وجهه همت خود قرار داده بود، وضع چنين نبوده است. تا سده‌هاي 15و16 ميلادي هيچ وقت مانند نجوم و رياضيات به صورت علوم مبتني بر اصول موضوعه درنيامد. بخشهائي از آن كه از جواهر و اعراض و اقسام  و احكام آنها سخن مي‌گفتند كلاً نازا بودند.
دانلود فایل


پاورپوینت طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز

طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز, دانلود پاورپوینت طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز, پاورپوینت در مورد طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز, تحقیق طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز, پاورپوینت درباره طبيعيات ارسطوئي تا فيزيك امروز, پاورپوینت راجع به طبيعيات ارسطوئ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید