پاورپوینت آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا

پاورپوینت آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا

پاورپوینت-آموزه-های-الهی-درس-دوم-یگانه-بی-همتا

دانلود پاورپوینت با موضوع آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا،
در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اینها نمونه‌هایی از مشکلات و گرفتاری‌هایی است که کم و بیش اتفاق می‌افتد و راه چاره‌اش از قدرت ما انسان‌ها خارج است. 
آیا از این موارد برای شما پیش آمده است؟ چه کرده‌اید؟
آیا سرگذشت کسانی که چنین حوادثی برایشان اتفاق افتاده است را ، خوانده‌اید ؟در لحظات آخر چه کرده‌اند؟ آیا از کسانی که با چنین وقایعی روبرو شده و سپس نجات یافته‌اند پرسیده‌اید چگونه نجات یافته‌اند؟
در این گونه موارد تمام افراد گرفتار از هر دین و مذهب و ملتی که باشند متوجه یک قدرت بزرگ می‌شوند زیرا در این موقع است که به ناتوانی دیگر قدرت‌ها پی می‌برند و متوجه منبع اصلی قدرت می‌شوند که یکی بیشتر نیست. 
آیا می‌دانید آن قدرت کدام است؟
لحظه آخر
دوستی می‌گفت: که در یک کشتی اقیانوس پیما سوار بودم و از قاره‌ای به قارۀ دیگر می‌رفتم نزدیک دو هزار مسافر در این کشتی بودند، انواع وسائل تفریح از قبیل سینما، تئاتر، استخر و مغازه‌های متعدد، بازی‌ها و... در آنجا وجود داشت و همۀ مردم سرگرم بودند. برای تشریفات، محل کوچکی هم برای عبادت ساخته بودند و من چند بار که به آنجا سرکشی کردم دیدم در فضای کوچک آنجا بجز دو سه پیر مرد و پیر زن دیده نمی‌شود.!
ناگهان در بولتن کشتی خبر داده شد که چند کوه یخ موّاج در مسیر کشتی وجود دارد، چون مسافران کم و بیش از سرنوشت کشتی «تایتانیک»1 و برخورد آن با کوه یخ اطلاع داشتند و می‌دانستند که اگر برخورد شود بیش از 1500 نفر از بین خواهند رفت، دچار ترس زیادی شدند و همه آنها دست به دعا و تضرع و زاری برداشتند و به اتاق کوچک محل عبادت هجوم آوردند به طوری که آن محل پر از جمعیت شد و جمعیت زیادی هم پشت در و داخل راهروها نشسته بودند.
کشتی تایتانیک مجهزترین کشتی عصر خود بود که ناخدای آن گفته بود خدا هم نمی‌تواند کشتی مرا غرق کند اتفاقاً در همان سفر اول با کوه یخ تصادف کرد و نزدیک به دو هزار نفر که اغلب از ثروتمندان بودند در این حادثه جان دادند.
دانلود فایل


پاورپوینت آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا

آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا, دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا, پاورپوینت در مورد آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا, تحقیق آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا, پاورپوینت درباره آموزه های الهی درس دوم یگانه بی همتا, پا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید