پاورپوینت ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office

پاورپوینت ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office

پاورپوینت-ارتباط-در-مطب-دندانپزشکی-communication-in-the-dental-office

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office،
در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
راهکارهای افزایش اعتماد مراجعین به دندان‌پزشکی
اعتماد بین مراجعین دندان‌پزشکی و دندان‌پزشکان طی چند سال اخیر دچار تزلزل شده است و این قضیه قابل‌انکار نیست
بی‌اعتمادی در رابطه دندان‌پزشکان و مراجعینشان هم نمودهای عینی پیداکرده است و احتمالاً بیشتر دندان‌پزشکان در کار روزمره خود، با آن مواجه شده و به‌طور محسوس تغییرات را احساس می‌کنند.
- مسئولیت فردی دندان‌پزشک را فراموش نکنیم
در بیمارستان‌ها با توجه به اینکه افراد مختلفی مسئولیت درمان را بر عهده‌ دارند، مسئولیت در مواقع قصور احتمالی هم اشتراکی است. پزشکان متخصص، پرستاران، سوپروایزر بر فرآیند درمان بیمار نظارت دارند و هر کدام می‌توانند خطای احتمالی همکار دیگر را تشخیص داده و در مراحل مختلف اصلاح کنند؛ اما در مطب دندان‌پزشکی، دندان‌پزشک تنها مسئول درمان است و مسئولیت هر خطا و اشتباهی با خود او خواهد بود. حتی بر خلاف بیمارستان‌ها، دندان‌پزشک در برابر کار لابراتوار هم به‌طور فردی مسئول است؛ چون ارتباط بیمار فقط با دندان‌پزشک است
پیشنهاد مشورت با سایر همکاران را بدهیم
برخی مراجعین ما به طرح درمان‌های ما مشکوک شده‌اند. رسانه‌ها مدام اخباری را منتشر می‌کنند که به بی‌اعتماد شدن مردم نسبت به جامعه پزشکی منجر می‌شود. از این‌رو طبیعی است مراجعین در بسیاری از موارد طرح درمان پیشنهادی ما را قبول نکنند. در مواردی که احساس می‌کنیم بیمار اظهارات ما را قبول ندارد یا آثار شک را در چهره یا بیان او می‌بینید، پیشنهاد بدهید که با همکاران دیگر مشورت کند. هرگز نباید بیمار را از مشورت با همکار دیگر بر حذر داشت.
زیر بار درمان زور نرویم
درمان اورژانسی در دندان‌پزشکی تقریباً وجود ندارد! آبسه لودویگ و ترومبوز سینوس کاورنوس دو موردی هستند که امروزه فقط در کتاب‌ها به آن‌ها برمی‌خوریم و بسیار نادر هستند. در ثانی درمان آن‌ها هم تقریباً در حیطه صلاحیت دندان‌پزشک عمومی نیست؛ بنابراین درمان اورژانس از نوع اورژانس‌های پزشکی که رد درمان جان بیمار را به خطر بی‌اندازد و موجب پیگرد قانونی برای دندان‌پزشک شود، وجود ندارد. پس دلیلی ندارد که دندان‌پزشک برای پذیرش درمانی که به هر دلیل قادر نیست یا مایل نیست انجام دهد، تحت‌فشار قرار گیرد. رد درمان در حیطه اختیارات دندان‌پزشک است و دندان‌پزشک حق دارد که بیمار جدید را که کار درمانش را شروع نکرده، به هر دلیل نپذیرد. به همین دلیل صرف درد بیمار، شرایط اورژانسی برای مبادرت به درمانی که از عهده اتمام آن برنمی‌آیید یا به هر دلیل قرار نیست تمامش کنید، ایجاب نمی‌کند
دانلود فایل


پاورپوینت ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office

ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office, دانلود پاورپوینت ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office, پاورپوینت در مورد ارتباط در مطب دندانپزشکی Communication in the Dental Office, تحقیق ارتباط در مطب دندانپزشکی C,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید