پاورپوینت کلیدهای رفتار با نوجوانان

پاورپوینت کلیدهای رفتار با نوجوانان

پاورپوینت-کلیدهای-رفتار-با-نوجوانان

دانلود پاورپوینت با موضوع کلیدهای رفتار با نوجوانان،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
بلوغ و رشد جسمانی و روانی
تغییرات سریع جسمی و روانی فرد از آغاز این دوره تا پایان آن شگفت‌انگیزترین تغییراتی است که انسان در طول عمر خود تجربه می‌کند. دختر و پسر نوجوان که در زمان کودکی به جنسیت خود توجه چندانی نداشت و همه رفتارهایش را بر اساس الگوپذیری از مادرش یا پدرش انجام می‌داد اکنون در دوران بلوغ به جنسیت خود توجه می‌کند و این آغاز شکل‌گیری هویت اوست.
هویت چیست؟
پدیده نوجوانی‌، با این پرسش اساسی همراه است که نوجوان از خود می پرسد'من کیستم' این پرسش را که چند سال ادامه خواهد یافت 'جستجوی هویت' می‌نامند. 
در واقع مساله این است که چه می‌شود که هیچ فردی نه مانند کسانی می‌شود که قبل از اودراین جهان زیسته‌اند و نه مانند کسانی خواهد شد که پس از او به این جهان خواهند آمد. نوجوانی که با این پرسش اساسی روبروست می‌داند که به‌زودی باید مسوولیت زندگی خویش را شخصاً برعهده گیرد و از خود می‌پرسد: باید چگونه زندگی کنم؟ چه حرفه‌ای راباید انتخاب کنم؟ در ارتباط با جنس مخالف وزندگی خانوادگی آتی چه خواهم کرد؟ با کدام باورها و ارزش‌ها باید زندگی کنم؟
دانلود فایل


پاورپوینت کلیدهای رفتار با نوجوانان

کلیدهای رفتار با نوجوانان, دانلود پاورپوینت کلیدهای رفتار با نوجوانان, پاورپوینت در مورد کلیدهای رفتار با نوجوانان, تحقیق کلیدهای رفتار با نوجوانان, پاورپوینت درباره کلیدهای رفتار با نوجوانان, پاورپوینت راجع به کلیدهای رفتار با نوجوانان, پاورپوینت آم,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید