خرید نرم افزار آموزش شبکه با مالتی مدیا بیلدر

خرید نرم افزار آموزش شبکه با مالتی مدیا بیلدر

 

 

 

 

 

 

خرید آموزش شبکه با نرم افزار مالتی مدیا بیلدر،قابل ویرایش و ارائه به استاد و با محیطی حرفه ای و دارای امکانات فراوان،با 40% تخفیف و با قیمت 30000 تومان

 

 50000 تومان

30000 تومان

 

نرم افزار های مورد نیاز برای ویرایش:

- Multi Media Builder 4.9.5

توجه: شما می توانید فایل اصلی را با نرم افزار مالتی مدیا بیلدر ویرایش کنید و به استاد خود ارائه دهید و شما می توانید تمامی فایل های فلش و غیره را ویرایش کنید.

مشخصات محصول:

- حجم فایل فشرده 1,200 گیگابایت و بعد از اکسترک 4,200 گیگابایت

- با بیش از 30 ویدئوی آموزشی با توضیح فارسی توسط استادان شبکه

- با بیش از 40 کلیپ انمیشن آموزشی شبکه در مباحث متفاوت و پایه

-  کتاب ها و آموزش های نوشتاری در رابطه با شبکه

- بیش از 10 فایل فلش آموزشی

- محیطی کاملا حرفه ای و کاربرپسند و زیبا

- همراه با صفحه ی «تماس با ما» و «درباره ی ما» و «صفحه ی اول» و «صفحه ی اصلی با طراحی ای زیبا» و «آزمون» و «راهنمای استفاده از نرم افزار» و صفحه ی شبیه سازی شده ی ویندوز کلاسیک

- بیش از 10 ها مبانی شبکه همراه با توضیح مختصر و توضیح و اطلاعات کامل و کلیپ آموزشی و برای درک مبانی ها

- آموزش ویندوز سرور همراه با پی دی اف و ویدئو ی آموزشی با توضیح و عمل استادان برتر

- قابل ویرایش کردن عکس ها و دکمه ها و بک گراند های موجود در نرم افزار با PhotoShop

- حجم فایل exe نرم افزار 13 مگابایت بوده و همین باعث سریع بودن نرم افزار می شود. تمامی عکس ها،ویدئو ها،نوشته ها و پی دی اف ها،فایل های فلش و غیره آدرس دهی شده است و هرگونه تغییر در مکان نرم افزار باعث مشکل می شود.

- تعداد صفحه های نرم افزار در کل 37 تا است که بیش از 300 Hide و Show دارد که تعداد صفحه ها و حجم را کاهش داده و کاربرد آن را زیاد کرده درصورتی که صفحاتی که کاربر مشاهده می کند به بیش از 70 صفحه می رسد.

- ویدئو ها و کلیپ ها با کیفیت فوق العاده است و علت حجم بالای این محصول همین است.

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

 

نمونه از فایل های پی دی اف موجود:

نمونه ای از نوشته های مبانی شبکه:

 

 

توپولوژی Bus  :

 

    يکی از رايجترين توپولوژی ها برای پياده سازی شبکه های LAN است . در مدل فوق از يک کابل بعنوان ستون فقرات اصلی در شبکه استفاده شده و تمام کامپيوترهای موجود در شبکه ( سرويس دهنده ، سرويس گيرنده ) به آن متصل می گردند.   این کار از لحاظ منطقی ممکن است عجیب باشد ، اما تنظیم و نصب چنین شبکه ای بسیار ساده می با شد.در توپولوژی Bus بیشر از کابل کواکسیال استفاده می شود.

   در توپولوژی Bus در آن واحد تنها یک کامپیوتر می تواند یک Packet را انتقال دهد.در این توپولوژی کامپیوتر ها تنها Packet هایی را که شامل آدرس آنهاست می پذیرند.یک Packet ازلحظه ارسال شدن توسط کامپیوتر مبداء تا لحظه دریافت توسط کامپیوتر مقصد در طول مسیر در حرکت است . این بدان معنی است که شبکه تا زمانی که کامپیوتر مقصد آن Packet را بپذیرد اشغال می شود.در توپولوژی Bus برای جلوگیری از bounce ،اجزایی به نام ترمیناتور را در دو سر انتهایی کابل قرار می دهند .یک ترمیناتور سیگنالهای الکتریکی را جذب کرده و کابل را آزاد می کند ، بنابراین کامپیوترها می توانند Packet ها را به شبکه بفرستند .

    توپولوژی Bus یک توپولوژی بی بهره است . این بدان معنی است که در توپولوژی Bus یک کامپیوتر اطلاعات را دریافت میکند ومی فرستد و هیچ data یی را دوباره تولید نمی کند ،بنابر این اگر یک کامپیوتر در یک شبکه fail شود شبکه از کار خواهد افتاد .

   یکی از مزایای توپولوژی Bus هزینه آن می باشد.توپولوژی Bus کمتر از Star ویا Mesh کابل مصرف می کند.دیگر مزیت آن سادگی نصب این نوع توپولوژی می باشد .

 

مهمترین عیب توپولوژی Bus مشکل بودن عیب یابی آن می باشد.

 

مزايای توپولوژی BUS :

   - کم بودن طول کابل . بدليل استفاده از يک خط انتقال جهت اتصال تمام کامپيوترها ، در توپولوژی فوق از کابل کمی استفاده می شود.موضوع فوق باعث پايين آمدن هزينه نصب و ايجاد تسهيلات لازم در جهت پشتيبانی شبکه خواهد بود.

  - ساختار ساده . توپولوژی BUS دارای يک ساختار ساده است . در مدل فوق صرفا" از يک کابل برای انتقال اطلاعات استفاده می شود.

  - توسعه آسان . يک کامپيوتر جديد را می توان براحتی در نقطه ای از شبکه اضافه کرد. در صورت اضافه شدن ايستگاههای بيشتر در يک سگمنت ، می توان از تقويت کننده هائی به نام Repeater استفاده کرد.

معايب توپولوژی BUS :

   - مشکل بودن عيب يابی . با اينکه سادگی موجود در تويولوژی BUS امکان بروز اشتباه را کاهش می دهند، ولی در صورت بروز خطاء کشف آن ساده نخواهد بود. در شبکه هائی که از توپولوژی فوق استفاده می نمايند ، کنترل شبکه در هر گره دارای مرکزيت نبوده و در صورت بروز خطاء می بايست نقاط زيادی بمنظور تشخيص خطاء بازديد و بررسی گردند.

  - ايزوله کردن خطاء مشکل است . در صورتيکه يک کامپيوتر در توپولوژی فوق دچار مشکل  گردد ، می بايست کامپيوتر را در محلی که به شبکه متصل است رفع عيب نمود. در موارد خاص می توان يک گره را از شبکه جدا کرد. در حالتيکه اشکال در محيط انتقال باشد ، تمام يک سگمنت می بايست از شبکه خارج گردد.

 

 

 

نصب کابل در یک شبکه Bus :

1- همه کامپیوتر ها در کارت شبکه یک اتصال دهنده BNC دارند.

2- کابل را بین کامپیوتر ها روی یک خط رد کنید ، طول کابل بیش از 185 متر نباشد.

3- از یک ابزار Crimping برای جاگذاری اتصال دهنده BNC در انتهای تمام کابل ها استفاده کنید .

4- یک T-connector روی همه رابطهای BNC قرار دهید .

5- انتهای هر کابل را به T-connector متصل کنید .

6- ترمیناتور را روی دو کامپیوتری که در انتهای Bus قرار دارند و هر کدام یک سوکت T-connector خالی نیز دارند وصل کنید.

 

 

نمونه از کلیپ های مبانی شبکه:

 

CSMA

 

 نمونه ای از ویدئو های ویندوز سرور 2008:

 

 

 

 

شما می توانید 100 دفعه دانلود کنید. و 20160 دقیقه وقت دارید فایل ها را دانلود کنید.

 

راهنما:

 

 

 

 

 

 


دریافت فایل


خرید نرم افزار آموزش شبکه با مالتی مدیا بیلدر

خرید,پروژه,مالتی مدیا بیلدر,آموزش شبکه,شبکه,خرید پروژه کامپیوتر,کامپیوتر,نت,خرید سورس آموزش شبکه,سورس,آموزش,ارزان,تخفیف,خرید نرم افزار آموز

برنامه نویسی ، سورس ، پروژه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید