پاورپوینت آشنایی با اصول ترویج و آموزش کشاورزی

پاورپوینت آشنایی با اصول ترویج و آموزش کشاورزی

پاورپوینت آشنایی با اصول ترویج و آموزش کشاورزی در 20  اسلاید همراه با عکس و با شرح کامل و عناوین زیر آماده ارائه می باشد.

رو‌ش‌های آموزش گروهی

نمایش های عملی

روز مزرعه

گردش صحرائی

برگزاری مسابقات

بحث‌های غیر رسمی

روش حل مسأله

روش پرسش و پاسخ

سمینار

كارگاه

}كارگاه عبارت از نوعی گردهمایی افراد است كه طی آن مهارت‌های نو را مورد بحث قرار داده و ضمن یادگیری، آنها را عملاً به كار می‌بندند. در یك كارگاه مهارت، روش و عملیات مورد نظر را طوری به شركت كنندگان آموزش می‌دهند كه بتوانند فوراً آن را به كار ببندند. از افراد شركت كننده در كارگاه خواسته می‌شود تا در پایان جلسه چیزی مانند یك وسیله بصری را به وجود آورند. معمولاً در هر كارگاه 30-15 نفر شركت می‌كنند. كارگاه می‌تواند وسیله آموزشی مؤثری باشد زیرا هر یك از شركت كنندگان بین یك تا چند روز را به طور فشرده روی تولید یك محصول معین كار می‌كنند.

گروه بحث

روش شور همگانی

ایفای نقش

}این روش عبارت از نوعی شبیه سازی است كه طی آن ابتدا یك سناریوی نمایشی بدون پایان را تشریح و نقش‌هایی را در آن به منظور تجسم بخشیدن به وضعیت یا مسأله مورد نظر به روستاییان ارجاع می‌كنند. در اینجا متن مكتوبی برای نقش پرسوناژهای نمایش وجود ندارد و بازیگر، نقش خود را با توجه به تجارب خود، هر طور كه مناسب ببیند، ایفاء می‌كند. مقصود از این تكنیك شركت دادن روستاییان شركت كننده در موقعیت‌های واقعی زندگی و از آن طریق ایجاد انگیزه، تفكر و یادگیری در آنان و ترغیب ایشان به بحث پیرامون عوامل موثر در سناریو است.

روش واحد كار یا پروژه

 


دریافت فایل


پاورپوینت آشنایی با اصول ترویج و آموزش کشاورزی

پاورپوینت اصول ترویج و آموزش کشاورزی,پاورپوینت ترویج کشاورزی

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید