پاورپوینت درباره بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش

پاورپوینت درباره بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 39 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

  مطالب عنوان شده در كتابي تحت عنوان بهبودي يا نابودي آورده شده است كه يك فرايند مرحله به مرحله از ابتداي راه با ولش همراه شده و اقدامات او را به ترتيب در 29 فصل، تحت عنوان رازهاي مديريتي به تصوير كشيده است. از آنجا كه اين كتاب كليه نوآوري ها و ابتكارات مديريتي جك ولش را از سال 1981 تا 2001 شامل مي شود، مي توان گفت كاملترين كتابي است كه تا به حال درباره اصول مديريت ولش تدوين شده است.

  اسلاتر نويسنده كتاب حاضر كه بارها جلسات متعددي را درباره طرز تفكر و روشهاي خاص مديريتي جك ولش با او داشته معتقد است كه اين كتاب، كاملترين كتابي است كه تا به حال درباره اصول مديريتي ولش نگاشتــــه شده است.

  جك ولش كه در اواخر سال 2001 با سمت رياست جنرال الكتريك بازنشسته گرديد ، يكي از پر ارج ترين مديران دهة 1990بود و غالباً او را از موفق ترين مديران عامل در آمريكا و حتي در دنيا مي دانند . جنرال الكتريك يكي از معتبرترين شركتهاي دنيا مي باشد . موفقيت ولش در طول نزديك به 35 سال نه به علت هوش و نوآوري و يا بينش استراتژيك وي ، و نه به علت شيوه رهبري او مي باشد بلكه بيشتر بخاطر رقابت سادة مديريتي او است . ولش آنچه انجام مي داد به بهترين شكل و معمولاً بهتر از رقبايش انجام مي داد . مسير شغلي ولش نشان دهنده اين است كه توانايي او در تمركز بر اصول و سخت كوشي ، يكي از مزاياي قدرتمند رقابتي وي در دنياي تجارت و بازرگاني مي باشد .


دریافت فایل


پاورپوینت درباره بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش

پاورپوینت,اندیشه های مدیریتی جک ولش,پاورپوینت مدیریت

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید