پاورپوینت درباره دانشگاه صنعت نفت

پاورپوینت درباره دانشگاه صنعت نفت

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 18 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

معرفی اجمالی دانشگاه صنعت نفت

دانشگاه صنعت نفت را مي‌توان دليلي بر تمايل دانش‌ورزي در وزارت نفت و شركت‌هاي بزرگ ملي نفت، گاز، پالايش و پخش و پتروشيمي دانست كه به عنوان سازمان‌هاي يادگيرنده، هميشه بر نقش پر رنگ آموزش و پژوهش تاكيد داشته‌اند.
این دانشگاه هر ساله، با توجه به نيازهاي صنعت نفت و گاز كشور، در رشته‌هاي مختلف و مرتبط، از ميان دانش‌آموزان ممتاز و از طريق آزمون سراسري اقدام به پذيرش دانشجو مي‌نمايد.
 
مجموعه دانشگاه صنعت نفت برخوردار از 4 واحد و مركز آموزشي است كه در آن‌ها، رشته‌ها و آموزش‌هاي لازم به منظور پرورش نيروهاي متخصص در جريان مي‌باشد. دانشكده نفت آبادان، دانشكده نفت اهواز، دانشكده نفت تهران و دانشكده علوم دريايي محمود‌آباد، با برخورداري از گروه‌هاي آموزشي در رشته‌هاي مختلف در طول فعاليت خود، متخصصاني برجسته را پرورش و نقش بي‌مانندي را در رشد و گسترش علوم نفت و گاز و منابع انرژي، ايفا نمايد.

دریافت فایل


پاورپوینت درباره دانشگاه صنعت نفت

پاورپوینت,دانشگاه صنعت نفت,رشته های تحصیلی دانشکده نفت آبادان

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید