مقاله مدیریت : طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

مقاله مدیریت : طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

مقاله مدیریت : طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد " در 86 صفحه ورد قابل ویرایش. مقاله کامل و جامع در مورد طراحی و برنامه ریزی ساخت و تولید که می تواند قابل استفاده دانشجویان مدیریت و حتی مهندسی ساخت و تولید باشد. خلاصه ای از مقاله:

طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد (MRPII) را مي توان بعنوان روشي براي طراحي و برنامه ريزي مديريتي، اجرا و كنترل فعاليت توليدي تعريف كرد. MRPII توسط شركتهاي توليد كننده ابداع و اختراع شد اما در اكثر صنايع غير توليدي نظير صنايع خدماتي و توزيع كننده نيز عموميت يافته است. MRPII در يك حلقه بسته يا حلقه اي داراي فيدبك (پسفورد) بصورت يكپارچه درآمده و در پيش بيني تقاضا، برنامه ريزي توليد و زمانبندي توليد و كنترل فعاليت توليدي بكار گرفته مي شود. MRPII فلسفه اي براي طراحي و برنامه ريزي قانوني و رسمي است كه يك چهارچوب كاري براي يكپارچه سازي و بكارگيري جزئيات مديريتي را در اين كتاب ارائه كرده است.

MRPII شامل يكپارچه سازي داده هاي ورودي زياد توسط محاسبات طراحي و برنامه ريزي ظرفيت براي خروجيهاي مختلف اطلاعاتي است. اكثر شركتها از نرم افزار MRPII با هدف و كاربرد ويژه استفاده مي كنند كه مي تواند نيازهاي اطلاعاتي مربوط به اقدامات و كاربردهايي نظير خريد، محاسبه و حسابداري، ليست حقوق، توزيع و تجارت و فروش و مهندسي را برآورده كند. بسياري از كاربران MRPII نيازمند يك سياست جامع و كامل پيشرفت و تكامل توسط مديريت هستند. برخي از كاربران دريافته اند كه MRP براي ما و مطابق ميل ما كار نمي كند و معمولاً وقتي بكار گرفته مي شود كه شركت داراي سيستم هاي مديريتي پيشرفته و كامل براي سيستم اطلاعات مديريت كامپيوتري نيست....


دریافت فایل


مقاله مدیریت : طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

مقالات , مقاله آماده مدیریت , مقاله مدیریت , مقاله طراحی و برنامه ریزی منابع و امکانات ساخت و تولید

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید