دینا فایل / پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی،اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی،pptx،در 129 اسلاید
پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی،اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی،pptx،در 129 اسلاید
این پاورپوینت در مورد انواع تحقیقات بازاریابی،اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی در 129 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: انواع تحقیقات بازاریابی،اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی،تحقیقات بازاریابی،،اصول و فنون تبلیغات ،بازارگرائی و بازار شناسی،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی ، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
بازارگرايي :گرايش به بازار و نيازهاي مشتري كه اولين ويژگي بازاريابي جديد است به عنوان يك فرهنگ و بينش پذيرفته شود .
بازارشناسي : شناخت بازار تلاشي نظام مند است براي گردآوري ، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزاي تشكيل دهنده نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه هاي گوناگون ، رقبا ، سازمانهاي تسهيلاتي و خدماتي و در نهايت همه عواملي كه بر نظام بازار تاثير دارند .
بازاريابي : بخش بندي يا تقسيم بازارها و تعيين محصولات شركت براي مناسبترين بازارها .
بازارسازي : نفوذ در بازار و معرفي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش )
بازارگردي : شركت كردن در نمايشگاهها ، بازديد از بازارهاي گوناگون و بودن در محيط بازار ديدگاه مديران را بازتر و گسترده تر مي سازد .
بازار سنجي : بررسي و ارزيابي گذشته و استفاده از تجربيات . تحليل موقعيت بازار با توجه به آنچه هستيم و داريم و آنچه بايد داشته باشيم .
بازارداري : حفظ مشتري و ايجاد زمينه براي بازگرداندن او به سوي خود .
بازارگرمي : تبليغات و تشويقات به موقع جهت آگاه ساختن ، متقاعد ساختن و ترغيب مشتريان براي ارتباط بيشتر با سازمان .
بازار گرداني : مديريت بازار كه شامل برنامه ريزي ، اجرا و كنترل امور گوناگون بازار و ابعاد مختلف بازاريابي است .
انواع تحقیقات بازاریابی,اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی,تحقیقات بازاریابی,,اصول و فنون تبلیغات ,بازارگرائی و بازار شناسی,انو?