پاورپوینت تازه ها و كاربردهاي هوش مصنوعی

پاورپوینت تازه ها و كاربردهاي هوش مصنوعی

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 37

 

قسمتی از پاورپوینت :

 

هوش مصنوعي
آیا بشر قادر خواهد بود موجودی هوشمند همانند خود به وجود آورد؟ آیا زمانی فرا خـــواهد رسید که روبات‏ها به خانه ما رفت‏ و آمد کنند؛ کنار ما بنشینند و با ما به تبادل نظر بپردازند؟

نخستین جرقه‏های هوش مصنوعی به سال‏های بعد از جنگ جهانی دوم باز می‏گردد.

 

زمانی که آلن تورینگ در سال ۱۹۵۰م. آزمایشی مبنی بر این که آیا ماشین قادر است بـــــــــا فرآیندهای مغز انسان رقابت نماید، مطرح کرد.
هوش مصنوعی، شاخه‏ای از علم کامپیوتر است و در واقع تلفیقی از سه فناوری و گرایش مطرح؛ یعنی شبکه‏های عصبی، سیستم‏های استدلال فازی و الگوریتم تکاملی می‏باشد.
در مقایسه هوش مصنوعی با هوش انسانی می توان گفت که انسان قادر به مشاهده و تجزیه و تحلیل مسایل در جهت قضاوت و اخذ تصمیم میباشد در حالی که هوش مصنوعی مبتنی بر قوانین و رویه هایی از قبل تعبیه شده بر روی کامپیوتر میباشد.
 
 
كاربردهاي هوش مصنوعي درعلوم پزشكي
میکروروبات‏های جراح که همراه با نوشیدن آب و از راه دهان به درون بدن انسان فرستاده می‏شوند، با کمک کنترل از راه دور، به کاوش در محیط بدن پرداخته، عکس‏برداری و انجام عمل جراحی را امکان‏پذیر می‏سازند.
سیستم‏های هوشمند اعلام زمان مصرف دارو
 
 
كاربردهاي هوش مصنوعی در کشاورزی
استفاده برای استخراج اطلاعات کشاورزی و نقشه های سطح زمين٬ وضعيت آبی و زراعی زمين٬ وضعيت جنگلها و مراتع و ... 
خودکار سازی سيستم های ماشينی کاشت٬ داشت٬ برداشت و عرضه محصول و کنترل کيفيت آن نظير سيستم های خودکار برداشت و بسته بندی چای و...
 
 
سيستم آبياري هوشمند مزارع
سيستم هوشمند آبياري، سيستمي است که در آن از تلاقي دو طرح در قالب يک طرح استفاده شده است. اين سيستم علاوه بر اينکه با استفاده از برنامه اي که به -اي سي- آن داده ايم مزرعه را بر اساس نياز رطوبتي خاک آبياري ميکند

دریافت فایل


پاورپوینت تازه ها و كاربردهاي هوش مصنوعی

پاورپوینت تازه ها و کاربردهای هوش مصنوعی , پاورپوینت, تازه , کاربرد, هوش, مصنوعی

عمومی و آزاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید